lørdag 1. september 2012

Galaxy S3

Statoil "sponser" oss med mobiltelefoner mens vi er på utenlandsopphold, og her i Korea er det Samsung som gjelder. Jeg har litt vanskelig for å legge tilside iPhonen min, men jeg skal gi denne en sjanse først.

Samsung Galaxy S3:


Kjøpte meg dette dekselet:


Men, har allerede ett lite problem, jeg finner ikke noe Spotify app til denne telefonen. Noen som har noen tips?  Jeg bare MÅ ha Spotify på mobilen min!

I går var jeg også på Starbucks sammen med flere norske (og 2 utenlandske) damer, vi jabbet og hadde det koselig, før vi gikk oss en runde rundt på kjøpesenteret :) Koreanske klesbutikker er litt annerledes oppbygd enn de i Norge, så man bør ha god tid, og bla igjennom plaggene på stativene, det henger kun ett eksemplar av hvert plagg, og ikke en i hver størrelse som hjemme. Ser litt rotete og uoversiktlig ut, men man finner noen godbiter innimellom :)

På kvelden var vi ut på koreansk barbeque buffé sammen med en annen trønderfamilie som bor i naboblokka, vi spiste masse god mat og hadde det kjempetrivelig :) Glemte jo selvsagt kameraet mitt, men regner med det blir flere turer dit, og lover å huske det neste gang :)

Ha en koselig lørdag folkens :)

Klem, Iren <3

1 kommentar:

  1. Heisann snuppa. Gratulerer så mye med ny telefon! Jeg har akkurat den samme telefonen, MED spotify.
    For å få spotify gikk jeg inn på Play Butikk, søkte opp spotify og lastet den ned. Og der kom spotify. Funker som bare det!

    Håper du får det til!

    Klem

    SvarSlett