mandag 3. september 2012

Gujora Beach

Søndags morgen kom endelig flycontaineren vår! Så nå skal det bli nystekt brød med leverpostei på :) Har nemlig sendt med brødbakemaskinen min, brødet her nede er bare hvit luft, og jeg vil ha grovt og tungt brød. Har også sendt med 20 bokser leverpostei og 20 bokser makrell i tomat, nammis :) Fikk også sykkelen min, så nå har alle tre sykler, og ingen unnskyldning til å sitte inne å late seg :) Så, nå er det bare  containeren fra Kuala Lumpur vi venter på, har ingen aning på når den kommer, og der ligger alle de etterlengtede sommerklærne våre :( Trodde jo når vi flyttet fra KL at containeren skulle være her når vi kom flyttende nedover til Korea, men neida. Så i går når vi skulle på stranden, ble det soling i shorts og sportsbh på meg. bading i cargoshorts på Rune, men heldigvis hadde vi en badeshorts til Niklas. Så nå bare MÅ den containeren komme før det blir høst her :)

Her pakkes sykkelen min ut, i bakgrunnen er det også masse bager med yttterklær, her skal vi ikke fryse i vinter:


I 12-tiden dro vi på Gujora Beach, der møtte vi tre andre Statoilfamilier (fra KL), og koste oss til klokken ble 15.30, noe som vises på både nesetipp og brystkasse :) Det er bare så herlig å bo kun 30 minutt kjøretur fra en slik herlighet :) Å, enn det at det går an å jobbe med brunfargen i september!!


Litt i kaldeste laget for Niklas, men han kom seg uti til slutt, vi er jo litt bortskjemt med badetemperaturen for tiden:


Godt å slappe av litt innimellom også:


På ettermiddagen var det tid for første innleveringsoppgave i Globalskolen for Niklas, det er en nettskole hvor han har norsk, samfunnsfag og RLE undervisning. Så det blir noen timer skole i uka på denne gutten :)
Etter leksegjøring ble det sykkeltur og restaurantbesøk, denne gangen på et sted som heter Cafe Lemon Table, ganske ok mat, men ikke verd ventetiden. Deretter var det Samsung Village og leggetid! Dagene flyr jo avgårde de, og helgen har egentlig vært alt for kort! Og, nå er det en ny uke, som allerede begynner å bli fultbooket :) Jaja, vi kjeder oss iallefall ikke :)

Det var alt for i dag :) Ha det fint!

Klem, Iren <3


5 kommentarer:

  1. Supert at dere kan få sendt slike ting nedover.
    Leverposteri og grovbrød må man ha. Men det verste for meg når jeg er ute å reiser er mangelen på godt sprinn vann. Derfor er blir det det første jeg gjør når jeg kommer hjem, drikker på litersvis med vann:)
    Håper dere trives godt å har det bra. Klem

    SvarSlett
  2. Vanskelig å kommentere til deg pga dette ordbekreftelse greia du har før vi poster våre kommentarer.

    Dette kan du ta vekk slik: Du må gå inn på "Innstillinger".
    Det finner oppe på siden når du har logget deg inn i Oversiktspanelet for Blogger, i et nedtreksfelt (ei lite pil). Så går du på "Innlegg og Kommentarer" og haker ut "Nei" for Ordbekreftelse. Da skulle det være i orden.
    Gjenstår å se om jeg får postet dette nå da :) Klem

    SvarSlett
  3. Åh, tusen takk for tipset Lena, nå er det gjort :)
    Ja, vi stortrives her nede, så dette tror jeg blir et flott år :) Her kan vi visstnok drikke springvann, men det er delte meninger, så vi holder oss til det tryggeste alternativet, her har vi vanndispanser stående på kjøkkenet :)
    Klem.

    SvarSlett
  4. Supert at du fikk fikset bloggen. Blir liksom litt "Ork" å legge igjen en hilsen når man har denne ordbekreftelsen. Den er ikke bestandig så grei å tyde og man må prøve opp til flere ganger. Supert at du fiksa det:) Klem

    SvarSlett
  5. Ja, takket være deg det Lena, synes det er et ork når det blir ordbekreftelse jeg også, får det aldri til uansett hvor mange ganger jeg prøver....Men, nå er det heldigvis fikset :)

    SvarSlett