torsdag 13. september 2012

Halvdagstur i marka :)

Onsdags morgen klokken 9.30 var det tid for min første trimtur i marka her på Geoje. Her er det masse fine turløyper, og som den erfarne turgåer Vibeke er, skulle hun vise meg og Aud Karin en ny rute :)

Etter ca 30 minutt gåing langs veien, kom vi endelig til marka, og der var det en del bratte stigninger, som denne:



Var masse typer med sopp langs løypa, men denne var veldig spesiell:


Var også flere "lysninger", og noen av de var utrustet med trimapparater/stativ. Her viser Aud Karin og Vibeke sine kunstner :)


I ei grein på det ene treet, henger det også flere rockeringer, så her er det bare å rocke ivei :)


Vibeke viser sine turnkunnskaper :)


Her er vi ved et utsiktspunkt, kjempefin utsikt over Gohyeon. Litt uklart når bildene blir tatt med digitalkameraet, men skal ha med speilreflekskameraet en tur senere :)


Samsung Heavy Industries:


Gohyeon :) Skal prøve å vise dere hvor vi bor når jeg får tatt et bedre bilde, men hvis dere ser det grønne taket nede til høyre, så er det i nærheten :)


Turen brukte vi 4 1/2 time på, nesten som en halvdagstur det!! Men, det var med pauser, rasting og litt shopping på turen hjem :) Kjempekoselig var det iallefall, og kroppen hadde ikke vondt av det den heller :)

Resten av dagen bare latet jeg meg her hjemme, Rune og Niklas var en tur borte på banen og spilte litt basket, og plutselig var det kveld :)

I dag er det trim, sjømannskirka og middag med Statoil på planen, så tiden flyr avgårde den :)

Ha en super dag dere også :)

Klem, Iren <3



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar