torsdag 27. september 2012

Ut på tur :)

Onsdags morgen var det klart for en ny trimtur i marka sammen med damene, denne gangen skulle vi ta en kortere tur enn vår forrige halvdagstur. Så klokken 10 var Vibeke, Aud Karin, Anne Marie, Hilde og jeg klare og marsjerte avgårde til målet vårt :)

Vårt første stopp ble ved dette klatrestativet, hvor Aud Karin og Vibeke atter en gang fikk testet turnkunnskapene sine. To spreke damer, det er det ingen tvil om :)



Her er mine gode turvenner for dagen: Vibeke, Anne Marie, Hilde og Aud Karin:


Opp denne trappen, så er vi i mål:


Dette var verd hvert ett trappetrinn, fantastisk fint område:


Og en "barfot-sti", jeg prøvde, men ga fort opp, dette ble for ubehagelig for meg:



Her er en vel fortjent kaffepause i gang:


Er så utrolig mange fine løyper her på Geoje, koreanerne er aktive turfolk, de er også veldig hyggelige og de hilser på oss når vi møter dem i løypene :) Det eneste som er litt komisk er påkledningen deres, mens vi svetter i våre lette treningsklær kommer de gående i full bekledning, bare såvidt vi ser ansiktene deres. Virker som de er livredde for å få sol på kroppen, kan ha noe med at det er status å være hvit her, det viser at man ikke jobber på rismarkene, men har en mere betydningsfull jobb.

I dag har jeg vært på en ny fjelltur, noe lengre enn denne her, og med andre turkamerater. Men, det får dere lese om i morgen :)

Ha en fortsatt fin dag alle sammen :)

Klem, Iren <3

2 kommentarer:

  1. vil se flere bilder av deg Iren!:-))))

    SvarSlett
  2. Hehe, det er jo jeg som fotograferer, ikke er jeg noe fotogen heller, så passer meg egentlig bra :) Men, skal prøve å legge ut litt flere innimellom :)
    Ha ei fin helg :)

    SvarSlett