mandag 17. september 2012

Tyfonen Sanba

Da har tyfonen Sanba vært over oss, vi våknet til litt heftig vind og regn, men i halv tre tiden ble det plutselig stille. Jeg ble nesten litt skuffa jeg, men tror nok mange er uenige i meg, høstmenneske som jeg er så synes jeg det er godt med litt uvær innimellom :) Skikkelig Hitrajente vet dere, godt vant til dette uværet :)

Rakk ikke å filme noe selv, så jeg har "lånt" dette snuttet fra Vibeke, hun bor i toppetasjen, og filmet dette i formiddag:


Niklas filmet dette etter at det hadde roet seg litt:


Jeg fikk knipset dette bildet på ettermiddagen, synes det var så fint :) Rart å tenke på at det herjet en tropisk storm en liten stund før:





Ellers er det jo ikke noe nytt, ble jo en lang innedag dette, Niklas har gjort unna globalskole leksene, og vi har kost oss med film :) Men, nå som været roet seg var Niklas snar til å stikke opp å besøke en kamerat i samme blokka :) Blir jo fort kjedelig å bare sitte hjemme med mamma og pappa.

Jo! Holdt jo helt på å glemme å fortelle dere at vi skal ut å reise igjen :) Denne gangen går turen til Fukuoka i Japan!! Wæææ, og jeg som bestandig har sagt at jeg aldri vil reise til Japan! Men, jeg må faktisk ut av landet en tur, jeg har ikke visa her, og må derfor reise ut av landet hver 3. måned :( Jeg er i utgangspunktet ikke spesielt reiselysten nå, men det tar seg vel opp når det nærmer seg håper jeg. Vi reiser 29. september å skal være til 2. oktober :)



Ser jo flott ut da :)

Nå må jeg være litt husmor å lage litt middag til guttene mine, får se hva jeg finner i den stappfulle fryseren min :)

Ha en fin mandag dere :)

Klem, Iren <3

2 kommentarer:

  1. Hei Iren:) Ut fra det jeg så, såg det da itj så ille ut. Hitra og Frøya storman e værre ;)hehe
    Vanskelig å døm ut fra filmsnutta vettu.
    Men bra det er over nå, og finværet kan nok en gang tre frem.Klem

    SvarSlett
  2. Er inne på min daglige bloggrunde, da ble det en ny stopp her hos deg også vettu.
    Håper du tar turen innom meg også da Iren og legger igjen et spor etter deg. Ha en fin dag videre, kos og klemz fra oss på Frøya:)

    SvarSlett