onsdag 26. september 2012

Motivasjon!

Noen som liker hjemmetrening her, synes dørstokkmila er lang, eller rett og slett ikke har mulighet til å dra på treningssenter? Da har jeg et kjempefint tips til dere. Jeg kjøpte en stepkasse før jeg dro nedover, og den er selvfølgelig med. Men, jeg har ikke fått til og trent på den før nå, fordi jeg kjøpte ikke med noen treningsdvd'er, og dessverre ikke kan å lage eget program. Så, mandagskveld satt jeg å søkte på internett, og fant noe genialt :) Ettersom jeg ikke får posten min ned hit enda, så er det litt vanskelig å bestille pakker, og ikke minst veldig lang tid med videresending. Men, nå har jeg funnet en dame, Jenny Ford, som lager hjemmetreningsdvd'er som kan lastes direkte ned på pc'en! Det er bare å legge de videoene du vil ha i handlevogna, betale, også lastes treningsfilmene rett inn på maskinen din. Det er så smart! Og kjempebillig :) Jeg lastet ned to step og en styrketreningsdvd, og betalte kun 88 norske kroner, det er jo nesten gratis :)

Filmene hennes får du også sett på Youtube, men da er du jo avhengig av internettilgang, så jeg synes det var best å kjøpe, ikke har jeg tålmodighet til å trene etter en hakkete video heller :) Her er en stepaerobic video funnet på Youtube:

http://www.youtube.com/watch?v=a_EmcJcDs-w&feature=relmfu



Og, om dere ikke liker step, så har hun flere videoer med blant annet trening med latinske rytmer, styrke og aerobic. Her er en video uten step:

http://www.jennyford.com/products/hi-lo-cardio/



Og, her er en link til hjemmesiden hennes:

http://www.jennyford.com/



Synes dette var så kjekt at jeg bare måtte dele det med dere. Jeg fikk iallefall masse motivasjon til å trene nå, og jeg er i gang. Og, det føles herlig :) I tillegg har jeg jo også kjøpt klippekort på treningssenter, har masse fine turløyper rundt meg (og flinke guider) i tillegg til saltreningen borte ved Samsungsenteret. Ingen grunn til å sitte på rumpa iallefall :) Så, da er det bare å vente å se resultatet da!!

Jeg vet det er ei der hjemme som savner treningspartneren sin, så håper dette kan være til motivasjon for henne :) Stå på!

Ellers så hadde jeg en fin dag i går, først steppet jeg meg igjennom den ene treningsfilmen, før jeg dro på shopping med Vibeke. På kvelden fikk vi våre første middagsgjester, da kom Øyvind og Morten, to kolleger av Rune hit og vi spiste taco og koset oss med litt vin :)

Da får dere ha en fortsatt fin dag :) God tur til mamma og pappa som reiser til syden i dag!!

Klem, Iren <3



1 kommentar: