tirsdag 18. september 2012

Grillfest

Da har tirsdagen flydd avgårde :) Dagen startet med morgentrimmen borte ved Samsungsenteret, bestemte meg for å gi alt jeg hadde i dag, litt dårlig samvittighet etter at jeg latet meg gjennom forrige økt :) Deretter var det hjem for å dusje å gjøre seg klar for kaffe i Sjømannskirka sammen med damene. Ble jo også en runde i gatene på Okpo før vi dro hjem igjen :)

På ettermiddagen var alle Statoil familiene bedt hjem til familien Nilsen/Holm på grillmat :) Kokken Christian grillet hjemmelagde hamburgere som smakte himmelsk godt :) Synes de er kjempesnille som ber hjem rundt 30 stykker på middag. Tusen takk Christian og Hege :)

Her er grillmester Christian:


Rune har sikret seg litt Pringles:


Dekket til grillfest:


Så var det plutselig kveld, dagene går så fort når man koser seg så mye :) Tror aldri jeg har vært så sosial før jeg, har nok vært mere sosial på én måned her enn jeg er på flere år hjemme :)

Det var alt for i dag, nå er det straks leggetid for oss her i Korea :)

Nattinatt :)

Klem, Iren <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar