fredag 14. september 2012

Koreansk bbq

Torsdag morgen var det igjen klart for trim med damene borte ved Samsungsenteret, må innrømme at jeg jukset meg litt igjennom økta i går, det var ikke mye sprett i hoppene for å si det slik. Tar på å ha en 4 timers gåtur dagen før :)

Etter treningsøkta var det klart for mitt første kaffebesøk i Sjømannskirka sammen med Geoje damene :) Der satt vi og pratet mens vi koste oss med vafler, nammis :) Kirka er et fint møtested, og man får også mye nyttig informasjon fra damene der, noen har jo vært her så lenge som 6 år, og har masse erfaring :)

Her sitter damene ute på terrassen på Sjømannskirka:


 På ettermiddagen hadde ei i Statoil arrangert middag ved en koreansk restaurant som heter Pesco, og der koste vi oss sammen med noen av Rune's kolleger og deres familier :)

Koreansk bbq består av masse små skåler med forskjellig snadder, og en grill midt på bordet hvor servitørene griller kjøtt til oss. Kjøttet skal spises i salatblad, og ved denne restauranten fikk vi ikke fat en gang. Veldig annerledes en hva vi er vant til, men jeg synes det er utrolig godt, og man kan sitte lenge å kose seg :)



Ser det ikke koselig ut? Dette må prøves ut for de av dere som ikke har prøvd det før :)

Det var alt jeg hadde fra gårsdagen :) Nå er det fredagskveld her i stua, Niklas er i seng og jeg skal prøve å holde meg våken en stund til slik at jeg får ringt Tony. Det er veldig vanskelig med den store tidsforskjellen, når han kommer hjem fra skolen om dagene, så har jeg allerede lagt meg, derfor går det mest i meldinger på facebook, og det er jo ikke det samme.

Ha ei fin høsthelg dere :)

Klem Iren <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar