torsdag 6. september 2012

Foreigner's Club

Det er ikke en dag her nede som er kjedelig :) I går tok damene meg med på Foreigner's club i Okpo, der er det masse utenlandske damer som samles noen ganger i uka,  får en del informasjon og drikker litt kaffe og koser seg. Denne gangen var det informasjon om et hjem med funksjonshemmede barn og voksne, hjemmet ligger her på øya Geoje, og der er det en liten butikk som selger ting de funksjonshemmede lager, det er også en kafé der. I klubben i går hadde de tatt med et lite utvalg for å selge, det var alt fra kjekser til store sengetepper (?). Jeg har litt lyst til å besøke hjemmet, det så skikkelig fint ut, og tror de kan ha noen godbiter i butikken også :)

Her er salgsbordet:

 

Etter litt informasjon om hjemmet, ble det sangopptreden av noen av beboerne:



Deretter fikk vi tilbud om salsakurs hver mandag formiddag, en søt dame fra Panama var veldig ivrig på å lære bort, og her viser hun og en annen dame oss noen grunnsteg:


Det rykket visstnok i dansefoten til flere av damene:


Etter besøket i klubben, dro vi på en utenlandskbutikk for å handle noen varer de ikke har på Homeplus, der fikk jeg kjøpt et grovt mel, og en stor hvitost :) 

I dag er en ny fullbooket dag, og det første på planen er en treningsøkt i hallen på Samsung senteret (idrettshallen like ved). Spørs om frøken Nilsen blir en anelse stiv og støl i morgen, er noen måneder siden forrige treningsøkt :) Men, jeg synes faktisk det er godt å være støl jeg, føler jeg har gjort noe riktig da :)

Ha en fin torsdag dere :) Plutselig er det helg!

PS. Beklager bildekvaliteten i noen av blogginnleggene , men det er ikke hver gang jeg drar på speilreflekskameraet mitt, noen ganger er det lettere å stappe det lille digitale nede i vesken. Hender seg også jeg tyr til mobilen om jeg ikke har noe annet tilgjengelig. DS

Klem, Iren <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar