fredag 21. september 2012

Samsung fitness

I går gjorde jeg ikke noe fornuftig egentlig. En av de første dagene jeg ikke hadde noen planer, annet enn en tur borte på Homeplus/Dcube for å handle inn til helgen. Torsdag er vaskehjelp dag, så da ser jeg helst å forlate leiligheten mens hun er her og styrer. 

På formiddagen satt jeg å så flere episoder av Hotel Cæsar, har ikke fulgt med på flere år, men savner å ha en liten serie å følge med om morgenen. Og, ettersom vi kun får til å se norske serier når vi bor i det store utland, er det et begrenset utvalg, så da ble det denne evigvarende såpeoperaen da :) Men, synes den er ganske koselig å følge med på og jeg da.....hehe :)

Så var det en tur borte på Homeplus, tok meg god tid slik at vaskedamen skulle bli ferdig før jeg dro hjem :) Og, på min runde rundt på senteret fant jeg en ny ting & tang butikk, det er ikke så mange av de her nede, så ble veldig glad når jeg fant den. Fikk jo også kjøpt bittelitt dill også, viktig å gjøre leiligheten litt koselig også, noe må jeg jo pynte med når vi fortsatt venter på containeren vår.....

På ettermiddagen dro jeg og Niklas opp til hotellet, der ligger det et fint fitnessenter, jeg fikk endelig somlet meg til å  kjøpe klippekort der. Det er også et gratis fitnessenter på Samsung senteret, men der er det innestengt og ganske ofte fult. Og, når jeg skal trene, så gidder jeg ikke å stå i kø å vente på at et apparat skal bli ledig! På Samsung hotellets treningssenter er det også basseng og sauna, så dette skal bli bra. Dessuten ligger det rett ved der jeg bor, det går en snarvei rett utenfor blokka, så skal ikke være noe spesielt tiltak å dra heller :)

Synes det ser ganske bra ut:



Er egentlig ikke noe svømmeperson, men tenkte jeg skulle prøve meg litt allikevel:


Så fra neste uke er jeg forhåpentligvis igang igjen, har jo trent litt innimellom, men skal bli godt å trene på senter igjen synes jeg :) Savner faktisk tredemølla jeg :)

Det var alt fra i går, godt med en rolig dag innimellom også :)

Nå er det fredags ettermiddag og helg her hos oss, deilig :)

Ha ei flott helg alle sammen!

Klem, Iren <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar