søndag 2. september 2012

Sightseeing-tur

Vi kan etter i går slå fast at vi bor på en ganske så fin øy :) Ettersom dette var vår første helg med bil, var det på tide å utforske øya litt på egen hånd. Vi fant ganske så fort ut at øya ikke var så stor, for på vår "ferd" møtte vi også en del kjentfolk, enda vi kjenner ikke mange her nede enda :)

Her er bilder fra sightseeing-turen vår:










Ser det ikke fint ut? Synes den gravidparkeringen var så kul jeg :) Godt og varmt er det også, tror nok det ligger på rundt 30 grader. Vi er iallefall fornøyde, og tror vi skal få et fint år :)

På kvelden var vi invitert hjemme hos familien Holm/Nilsen (familien til Sondre, Niklas' kamerat) på pizza, der var vi flere Statoilfamilier og koste oss til sent på kveld. Tusen takk skal dere ha :)

I dag har vi også hatt fult opp, men det får dere høre mere om i morgen :)

Ha en fortsatt fin søndagsettermiddag, her er det allerede kveld, og snart leggetid for oss voksne også :)

Klem, Iren <3

4 kommentarer:

  1. Ser ut til at dere nok en gang har landet i flotte omgivelser. Jeg følger med i den flotte bloggen din, selv om jeg ikke er så flink til å kommentere. Niklas blir jo en verdensmann allerede tidlig i livet, det må være en bra erfaring å få med seg.
    Ønsker dere et riktig fint år.

    SvarSlett
  2. Så herlig det ser ut!
    Jeg er sikker på at dere kommer til å trives der nede. Godt at dere har et nettverk også, slik at dere kan være sosial med andre en kun dere tre.
    De har til og med skjønt det der nede.. Det er vanskelig for en gravid å bevege seg i slik varme ;)

    Klem fra

    SvarSlett
  3. Hei Grete, så koselig at du fortsatt følger med oss :) Ja, vi har det virkelig fint her nede, og øya virker kjempefin :) Synes det er godt med strand i nærheten, er ikke akkurat bortskjemt med strandlivet hjemme på Hitra, og iallefall ikke badetemperaturen :) Skal være lettere å kommentere og nå, jeg har endelig fått bort den bokstav-greiene for å kommentere :)
    Niklas tror jeg nok vil få et minne for livet, han skjønner kanskje ikke hvor heldig han er akkurat nå, men det kommer vel etterhvert :)
    Hils!

    SvarSlett
  4. Hei Tone, vi storkoser oss, Niklas trives veldig bra på skolen, og det er jo det viktigste. Jeg har fult opp om dagene, damene her nede er utrolig sosiale, og ikke minst kjempetrivelige :)
    Og, du står på med oppussing ser jeg, lover å komme på besøk så fort jeg får det til når jeg flytter hjem :) Lykke til :)

    SvarSlett