fredag 7. september 2012

Travel dag

Åhoi som dagene går!! I går startet jeg med trening på Samsungsenteret, der er det en stor fin hall hvor det bruker å være gruppetrening hver tirsdag og torsdag kl 9.15. Jeg dro med godt mot, klarte å gjennomføre, og er like stiv som antatt i dag :) Deretter var det hjem for å dusje før lunsj med damene. Turid, ei av damene, er her nede på besøk hos mannen sin, og ettersom hun skal reise hjem på mandagen, spanderte hun lunsj på oss i går, det var jo utrolig snilt gjort. Så da ble det en koselig lunsj oppe på Vapiano i nydelig vær :)

Fantastisk utsikt:


Her er uterestauranten, kjempekoselig plass som anbefales på det varmeste:


Her er restauranten inne:


De har et eget konsept, hvor du må ta med deg et kort, ala visakort som blir utdelt ved inngangen, til "kjøkkenbarene" for å bestille, bestillingen legges inn på kortet ditt, som du leverer og betaler når du går.

Her er "kjøkkenbarene":


På torsdagene har de også et glass gratis rødvin for alle utlendingene som kommer og spiser, så tydelig at de vil ta godt vare på oss :) Jeg holdt meg til cola light i går, vi skulle nemlig til skolen på kvelden, og ville ikke komme dit med røde tenner etter å ha drukket rødvin :) Det hadde nok tatt seg ut tenker jeg :)

Så, etter lunsjen var det å hive seg i bilen å kjøre til GIFS (skolen til Niklas), den ligger ca 1 times kjøring unna, og for å spare Niklas for litt kjøring, dro Rune og jeg å møtte han på skolen. Vi var på Paris Baguette ved siden av skolebygget for å få i oss litt mat, og der ble også leksene gjort :) 

Her er det en liten smoothie-pause:


Etter at leksene var gjort, og vi var gode å mette, dro vi tilbake til skolen. Der fikk vi hilst på lærerne, og snakket litt om hva de gjør i timene og hvordan det går med Niklas :) Lærerne virker veldig trivelige, og det er tydelig at Niklas trives veldig godt på skolen. Dette går jo over all forventning, nesten for godt til å være sant :)

Niklas utenfor inngangen til skolen, Gyeongnam International Foreign School, lettere sagt GIFS :)


Blid og fornøyd gutt:


Det var alt fra i går :) Puh, er det rart jeg er sliten om kveldene? Hehe, tar på å være sosial, men gud så koselig :) Hadde nok ikke hatt det like fint her hadde det ikke vært for alle disse greie damene som har tatt så godt i mot meg :) TAKK!

Da er det fredag folkens! Kos dere :)

Klem, Iren <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar