fredag 31. august 2012

Alenedag :)

Etter å ha fulgt Niklas til bussen, og Rune dro på arbeid, ble det min første alenedag her nede, og det må jeg nok bare venne meg til, for de blir det MANGE av :) Jeg gjorde egentlig ingenting, bare en liten tur på butikken, ellers bare var jeg hjemme og koste meg :)

Men, den butikkturen var veldig spennende altså! Jeg hadde min første kjøretur alene her i Korea :) Men, nå må det nok også sies at det tar kun 8-10 minutter å gå dit, så er ikke lange biten, men uansett, jeg kjørte og jeg er stolt av det :) Altså, stolt av at jeg kjørte alene, ikke av at jeg tok bilen istedet for å gå :) Må innrømme at jeg var litt småsvett inne i parkeringshuset, det er bittelitt trangt der inne, men jeg fikset det også :)

Koreanerne er veldig opptatt av kalorier, noe som jeg synes er veldig fint, kanskje jeg klarer å være litt sunn mens jeg bor her :) Vi er nok litt opptatt av det hjemme i Norge også, men her drar de den litt lengre, som dette:


Dette er handlekurven på Homeplus, den er utstyrt med drikkeflaskeholder, mobilholder OG et display med skritteller og kaloriforbruk!  Lurer på hva skrittrekorden min blir på?!


Kanskje jeg skal begynne å gå det daglige skrittbehovet på 10.000 skritt på Homeplus? Eller kanskje ikke :)

Ellers hadde Niklas en fin dag på skolen i går, det er en blid og fornøyd gutt som kommer hjem om dagene :)
I går kveld dro Rune og jeg på bowling med Niklas og to kompiser, Sondre og Kenneth, der spilte de noen runder før vi tok kvelden :) Kjekt å bo så sentralt :)

Ha en fin fredag da dere :)

Klem, Iren <3

2 kommentarer:

  1. Dein korga der såg jo genial ut, sku hadd sånnre på Rema å :)

    SvarSlett
  2. Hehe, æ va innom tanken æ å...Mn, Homeplus e nåkka stør einn Rema'n da, så får trimma litt meir der :) Ska få oppdatering på rekord'n ætterkvart tænke æ...Itj ferr d, no byinne æ å bli meir kjent der, så æ går mæ itj ihjæl :)

    SvarSlett