onsdag 29. august 2012

Ny hobby?

Ettersom tyfonen herjet i Sør-Korea i går, var det innedag for vår del. Vi har ikke så mye å aktivisere oss med inne enda, venter fortsatt på container både fra KL og Norge. Så, når vi var ute og handlet på mandag, kjøpte Niklas og jeg oss et lite puslespill på 500 brikker. Jeg er jo skikkelig utålmodig når en kommer til slike aktiviteter, får vondt i magen om jeg blir "stående" fast, og ender som regel med å gi opp. Men, nå har vi klart å legge "rammen" iallefall, så er litt stolt av meg selv nå :) Min mamma elsker å legge puslespill, og blir helt hekta når hun først begynner, og hun gir aldri opp, hvorfor har jeg ikke arvet hennes tålmod?

Her har vi sortert alle brikkene, klar til å pusle bildet av London Tower Bridge:


"Rammen" er ferdig, stolt av meg selv:


Tar sikkert en evighet før dette blir ferdig, eller kanskje jeg blir hektet jeg også?

På ettermiddagen roet vinden seg, og vi dro til fam. Holm (Statoilfamilie som også bodde i KL) for å låne en GPS, de var på farta ute for å spise dessert, så vi ble like så godt med de:) Da dro vi til Vapiano, restauranten på taket hvor vi var en dag tidligere, der koste vi oss med kake og is før vi tok kvelden :)

I dag har Niklas hatt sin første skoledag, og vi var selvfølgelig med :) Rune og jeg skulle kjøre etter bussen, men den klarte vi ikke å henge på, vi hadde heldigvis en GPS, men vi klarte å kjøre litt feil allikevel, så vi ble litt forsinket. Bra start :) Skriver mere Niklas' første skoledag i morgen :)

Ha det fint så lenge :)

Klem, Iren <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar