fredag 17. august 2012

Campingtur

Svigers har nettopp kjøpt seg ei stor fin campingvogn med et kjempefint spikertelt, vogna står på Orkla Camping. Ettersom vi skulle være i Trondheim på torsdag formiddag, dro vi og nattet over der onsdagskvelden :) Orkla Camping ligger på Orkanger som kun er en halvtimes kjøring unna Trondheim, så da slipper vi å stå opp fult så tidlig når vi skal innover :) Niklas har vært der ei helg tidligere, men da lå han i bobilen, så dette ble første natten vi overnattet i vognen. Jeg  kan med hånden på hjertet si at dette er den flotteste "campinghytta" jeg noen gang har sett :)

Ikke mye som minner om et campingtelt her:




Er også en fin liten kjøkkenkrok i spikerteltet:


Selveste vogna:



Kjekt med masse soveplass:


Spikerteltet utvedig:



Fint ja? Blir nok flere turer dit når vi flytter hjem :) Nå er jeg så heldig at mamma og pappa også har en campingvogn på en annen campingplass (Gangåsvatn), så vi har flere valgmuligheter :) Jeg elsker jo å dra på hytta, men er koselig med noe annet innimellom også, og enda bedre er det når det er en svipptur unna storbyen :)

Vi fikk også tatt de siste vaksinene i går, så nå er jeg vel vaksinert for livet ut vil jeg tro :) Fikk også endelig hentet ut speilreflekskameraet mitt fra servicen :) De har måttet byttet ut objektivet, de tok også en oppgradering på selveste kameraet, så nå håper jeg det holder :) Så nå blir det bedre kvalitet på bloggbildene framover :)

I dag er Niklas på skolen for å møte klassekameratene sine, de skulle på tur i Bekkvikfjæra, og han var så heldig å fikk bli med :) Når han kommer hjem, pakker vi og drar til hytta for siste gang før vi drar til Korea. Vi skal være bare en natt, og det blir ekstra koselig denne gangen for Tony skal også være med :) Godt med litt kvalitetstid før vi flytter igjen.

Ha ei riktig så fin helg alle sammen, håper sommerværet viser seg fra sin beste side :)

Klem, Iren <3

2 kommentarer:

  1. Fine bilder ja. Der har jeg vert noen turer jeg også. Kanskej vi møtes der en gang Iren:)

    SvarSlett
  2. Vi har jo kunna planlagt ei hælg der næste såmmer Lena, d har vært kjæmpekosli :)

    SvarSlett