tirsdag 28. august 2012

Ny bil!

På lørdagen var vi rundt og sjekket priser på leie vs eie bil her nede. For oss, så lønte det seg mest å kjøpe, bilforretningene her har en ganske genial gjenkjøpsavtale. Vi kjøper bilen, har den ett år, for så å selge den tilbake til selger for 65% av salgspris. Kjekt? Så, nå er vi eiere av en snerten liten Kia Morning 2012 modell :)



Fin ja? Jeg ville ha en liten bil og ikke en SUV, er jo ikke vant til så "store" biler, og tør påstå jeg blir direkte trafikkfarlig om jeg må kjøre en. Og ikke får jeg til å parkere med en heller, skikkelig pyse :) Kanskje liker vi denne så godt at den blir med oss til Norge også? Vi får vente å se :)

Nå har jeg akkurat lagt en spent liten Niklas i seng, i morgen er den store dagen, ikke hver dag en skal starte på en internasjonal skole hvor man knapt kjenner noen. Spennende for både gutten, mammaen og pappaen dette :) Niklas skal ta skolebussen, og Rune og jeg skal cruise etter i nybilen vår :) Skal ha med meg kameraet mitt, så får dere se bilder fra dagen senere :) Vi gruegleder oss, dette bare MÅ gå bra!

Ellers kan jeg berolige alle de som bekymrer seg angående tyfonen Bolaven, leser i Dagbladet at det har vært ganske så ille i Busan. Busan er cirka en times kjøring fra her hvor vi bor, men vi har ikke merket stort til uværet. Har vært noen kraftige kast innimellom, men ikke verre enn vi er vant til fra hjemmefra, heldigvis :)

Ha en fortsatt fin dag dere :)

Klem, Iren <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar