lørdag 18. august 2012

Fantastiske KLCC

Etter at jeg fikk tilbake speilreflekskameraet mitt, oppdaget jeg noen bilder jeg tok i KL den kvelden vi dro hjem, og jeg bare må dele noen av de med dere :) Den siste dagen tilbragte vi hos Rune's kollega Stian, han bor rett ved KLCC, og har en kjempefin utsikt mot Petronas Twin Tower, KL Tower og parkanlegget.

På dette bildet ser dere Petronas, som er verdens høyeste tvillingtårn, og det store fine parkanlegget som ligger midt i Kuala Lumpur by:


Tvillingtårnene og KL Tower:


Blir aldri lei av dette synet :) Utrolig vakkert:


Nede ved "foten" av tårnene ligger Suria, et kjempestort kjøpesenter:


Og i parken er det en diger lekeplass for barna, der er det masse lekeapparater og et stort badebasseng:


Dette er det aller siste bildet jeg knipset før jeg dro, det er tatt fra inngangspartiet på bygningen der Stian bor:


Det er fortsatt litt trist å tenke på at vi har flyttet fra denne byen, kunne tenkt meg og vært der mye leeeeengre! Men, nå venter en ny og spennende plass, og jeg gleder meg veldig til det også :)

Fikk også knipset disse bildene fra flyet, vakre bomullsskyer:



Ikke lenge til vi er over skyene igjen nå, bare 4 dager til vi reiser :)

Ha en fortsatt herlig lørdag dere :)

Klem, Iren <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar