onsdag 22. august 2012

Egon og Egon

Etter øyelegebesøk, hotellfrokost og litt shopping i går, møtte Niklas og jeg barndomsvenninnen min, Anne Britt, på cafe. Det var kjempekoselig å møte henne igjen, vi treffes så alt for sjeldent :( Hver gang lover vi hverandre å skjerpe oss, men vi er altså ikke flinke nok! Må nok skjerpe oss litt igjen, litt mere denne gangen :)

Ettersom det var Niklas bursdag, så fikk han bestemme hvor vi skulle spise, valget var enkelt, det ble selvfølgelig Egon på Tyholttårnet :)


Må le litt av Niklas, han har jo vært i tårnet flere ganger, men reaksjonen hans denne gangen var: "Det var lite!", ikke fult så imponerende med ett 124 meter høyt tårn etter å ha sett 421 meter høye KL Tower  :) Restauranten Egon ligger 74 meter høyt oppe, det blir ikke fult så ille når vi sammenligner det med restauranten Atmosphere 360 i KL Tower som er 282 meter over bakken! Ellers er begge restaurantene bygget slik at de roterer rundt :)

En grå dag i Trondheim i går, men uansett fin utsikt :)

Niklas koser seg med pizza og brus :) Tenk at han allerede er 10 år! 



Vi ble så mette at vi ikke klarte å spise noe dessert etterpå, den tok vi på kvelden på Egon i Søndre gate :) Her sitter Niklas og nyter en banansplit og en kjeksesigar (eller Egon jr. sigar?):


Ellers så fikk jeg handlet siste rest, som faktisk var ganske mye, som jeg bare MÅ ha med meg til Korea. Har litt panikk angående shoppingen der nede, lærte litt på det i KL, utrolig vanskelig å finne seg klær når en har sine vante butikker her i Trondheim. Men, nå tror jeg at jeg har så jeg klarer meg, håper bare jeg finner sko i Korea, hører det kan være litt vanskelig med størrelser, men 37 størrelse bør nok gå?!

Nå sitter vi på Værnes og venter på flyet til Amsterdam :) Det kribler litt i magen til oss alle tre nå :) Skal oppdatere så fort jeg får sjansen, vet ikke om det er ordnet med nett og slikt i leiligheten vår enda.

Ha det fint så lenge:)

Klem, Iren <3

2 kommentarer:

  1. Ja vi treffes alt for lite..det blir full skjerpings til neste sommer..:-) Dere får ha en god tur , å jeg gleder meg til å følge dere på mange nye opplevelser her på bloggen....:-) <3

    SvarSlett
  2. Takk Anne Britt :) Ja, full skjerpings fra næste såmmer, vi kan møtes på "halvvei'n" (Orkanger) da vettu :)

    SvarSlett