mandag 20. august 2012

Gledelig overrasket :)

På lørdagen ble jeg skikkelig gledelig overrasket! Jeg hadde akkurat kommet hjem fra hytta, og sto og pakket ut, plutselig stod verdens beste Hilde inne på kjøkkenet mitt :) Hun er en nær venninne av både Rune og meg, og vi hadde ikke sett henne siden nyttår, gjett om jeg ble glad da :) I tillegg hadde vi barnefri, Niklas ville så gjerne ligge borte nå når det er siste mulighet før vi flytter, så han skulle ligge hos mamma og pappa. Så da var vi ikke tungbedt når vi ble bedt innover til Hilde's bror på kvelden :) Så, da ble det campingtur igjen, denne gangen med svigers flotte bobil :)

Første stopp ble på Hitra grillen, magen måtte ha litt mat før kveldens alkoholinntak:



Jeg kjørte bobil første gang, gikk egentlig veldig bra, litt småstolt av meg selv:


Her er festen i gang, vi hadde det kjempekoselig, og satt ute til klokken 3 på natten:


Her fyres det for å holde myggen borte:


Dagen etter ble det frokost og slarv mens vi ventet på bli kjørbar. Deretter var det hjem for å pakke å gjøre seg klar til Koreatur :) I dag reiser vi inn til Trondheim, der skal vi være til vi reiser på onsdagen. Så nå begynner det å krible litt i magen :) Gleder oss veldig alle sammen :)

Ha ei fin uke alle sammen :)

Klem, Iren <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar