tirsdag 20. mars 2012

Taket vårt

I det siste har jeg skrevet en del om hvor fint det er oppe på taket på Gallery. Så, nå lager jeg et innlegg med bilder slik at dere får se hva jeg snakker om. Får ikke helt det samme inntrykket på bildene som i virkeligheten, i og med at dere ikke ser utsikten på samme måte. Men, fint er det i allefall, og enda finere er det på kveldstid, når det er mørkt og en ser ut over byen :)

Det er masse sittegrupper i rotting der oppe, og en liten lekeplass for barna:





Denne er gøy å leke med sparkesykler på:


Kjempefin utsikt på enden:


Det er flere utsiktsplatter:


Ser litt skummelt ut med disse glassgelendrene, men får håpe de holder :)


Her ser dere litt av størrelsen på området:


Det er også et utekjøkken der:

 

Og, litt grønt areal. Fint til badmintonspilling og annen lek :)


Så, her oppe skal vi kose oss mange dager og kvelder. På dagtid er det litt vel varmt der oppe, ikke så mange skyggeplasser og gjemme seg i. Men, på kveldstid er det jo helt knall, slipper å fryse iallefall. Det er wi-fi der oppe også, så kan ta med pc'en å høre litt musikk og surfe litt :) Litt kult å tenke på at dette er i etasjen over oss.....ikke akkurat slik vi er vant til å ha det på taket hjemme på Hitra :) Men, det kan jo være noe å tenke på for de som holder på med byggeplaner....eller? Hehe :) 

Prøvde også min første time med Power Core i går, det gikk egentlig veldig bra, var nok de musklene jeg er sterkest i som fikk kjørt seg, så jeg slapp å bli støl i dag :) Instruktøren her var også "mildere" en hun jeg hadde i Power Circuit, vet ikke om det er noen fordel egentlig?!

Ha en fortsatt fin tirsdag :)

Klem, Iren <3



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar