søndag 25. mars 2012

Formula1

Lørdags formiddag dro Rune og Niklas på Formula 1 race, og da fikk jeg min første alenedag siden vi flyttet til Kuala Lumpur. Da ble det en etterlengtet shoppingtur på meg, jeg var på Suria i 6 timer, og endte kun opp med dette:


Er det meg det er noen galt med, eller er det utvalget? Ikke vanskelig å vite svaret, når en vet at det er hundrevis av butikker inne på det senteret. Hm, priser meg lykkelig over at Tony kommer nedover med to H&M, og en Bubbleroom pakke til meg :)

Niklas og Rune hadde en kjempeflott dag på Formula 1, og her kommer et bildedryss fra deres dag:















Kvelden avsluttet vi med middag levert på døren, og The Voice på tv'en. En super lørdag for alle tre :)

I dag er det sommertid i Norge, så da er tidsforskjellen litt mindre også, "bare" 6 timer nå :) Regner med dere går og venter på skikkelig vår nå, og irriterer dere over regn og sludd? Her nede regner det lite for tiden, temperaturen ligger på rundt 29-30 grader, på formiddagene skinner sola, men det skyes over en del utpå ettermiddagen. Vi begynner å bli litt mere vant til varmen nå. Snakket med  mamma på Skype i dag, og sa det ikke var så varmt når jeg gikk hjem fra Suria, gikk for å sjekke tempen slik at hun skulle få vite hvor mye det var, og da var det 29,5 grader! Haha......ikke så varmt liksom?!

Ha en flott vår-søndag :)

Klem, Iren <3

2 kommentarer:

  1. Skjønner at Rune og Niklas hadde en fin tur ja. Var jo mange fine bilbilder her, he, he :-)Ikke nok med at vi begynner å hente dere in på klokka nå, men det ser ut som tempforskjellen blir mindre og - bare 23,1 i forskjell fra morran av her no. Men regnet har slutta, blankstille sjø og fint i Dolmsundet og no. Kos dokk med mange spennende og nye opplevelser Iren. Her gleder vi oss til påske og et par fester på Hopsjøbrygga straks, da begynner vårfølelsen å komme tilbake.

    SvarSlett
  2. Så godt at det begynner å våres da Tom :) Vi skal kose oss så godt vi kan her nede før vi drar videre til Korea, da innhenter de 4 årstidene oss igjen. Ha ei fin påske, vi gleder oss til noen kvelder på Hopsjøbrygga til sommeren :)

    SvarSlett