onsdag 7. mars 2012

Helt perfekt

Da er det på'n igjen med bringing, venting og henting i Mont Kiara. Gutten Niklas tok drosje sammen med er kommet inn på skole her i Kuala Lumpur, han har stått på venteliste en stund, og kom endelig inn i forrige uke. Og, ettersom både jeg og Niklas er utrygge på å sende han alene med drosje, følger jeg han igjen nå. Og, nå er jo ventetiden enda lengre, iom at han går 15 timer i uka, istedet for 8,5 som tidligere. Men, i går når jeg satt i venterommet på skolen, kom det en hyggelig dame, og lurte på om jeg ville være med på cafè. Og, plutselig satt jeg der med tre damer, Jenny fra USA, Jessica fra USA og Jenny fra Skottland. Alle har barn på Hills, og de bruker å møtes hver dag når barna er på skolen. Så, da får jeg sitte sammen med dem noen timer, og tiden går mye fortere.

I går kveld kjøpte jeg et abonnement på TvNorge nett tv. Jeg har vært litt sjalu på dere der hjemme som får med dere de nye episodene av Helt Perfekt, og jeg trodde ikke vi fikk inn TvNorge's nett tv her nede. Men, det gjorde vi :) Så, i går satt jeg og Rune og lo oss gjennom to episoder med Thomas Giertsen & Co.


Så, nå er det bare å vente til en ny episode blir lagt ut på nett tv :)

Fikk også med meg premieren av Trinny og Susannah, er egentlig ikke noe fan av de to fra tidligere, men likte dette konseptet bedre enn det de har gjort tidligere. Gleder meg til de skal til Trondheim, spørs om jeg får litt hjemmelengsel da?!


Ha en (helt) perfekt onsdag!

Klem, Iren <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar