tirsdag 6. mars 2012

Lekkasje og larver

På søndagen når vi kom hjem, hadde det skjedd to ting i leiligheten vår. Det første jeg oppdaget, var en lekkasje i taket på stua, som det hadde lagt seg mugg rundt. De er ikke de flinkeste når det gjelder grunnarbeid her i Malaysia, mange av de nye leilighetene rundt omkring har en eller annen feil. Så, nå har jeg "besøk" av tre menn, for å fikse lekkasjen. Beklager den dårlige bildekvaliteten, tok bildene med min nye HTC, og de ble uklare da jeg forstørret dem litt. Tips?


Her nede kommer én arbeidsmann sjelden alene. Én arbeider, de andre "arbeider" på sin måte:


Så, må si det er rimelig koselig i stuen min akkurat nå!

Den andre tingen som møtte meg, var MASSE larver i søppelbøtta! Hadde tømt den før vi dro til Vietnam, men jeg hadde uheldigvis kastet noen flak med cornflakes der etterpå. Så, nå skjønner jeg hvorfor søpla vår blir tømt hver dag!! Heldigvis var søppelbøtta på utekjøkkenet, verre om det har vært inne på kjøkkenet synes jeg. Også må jeg takke min kjære Rune, som tømte bøtta, og vasket den. Smask til deg kjærest <3

Ha en fortsatt fin uke :)

Klem, Iren <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar