fredag 23. mars 2012

KLCC Park

I går etter engelskkurs og hjemmeskole, bestemte jeg og Niklas oss for å dra en tur til KLCC Park. KLCC Park er en offentlig park som ligger like ved Petronas Twin Towers. Det er en kjempestor park, med diger lekeplass og ett stort bassengområde. Det er også en kunstig innsjø og ei joggeløype på 1,3 km der. Niklas var der for første gang i går, men tror nok vi må dra dit mange ganger framover nå ettersom han storkoste seg der :)

Jeg hadde med meg kameraet mitt, og skulle ta massevis av bilder, MEN jeg hadde selvfølgelig ikke husket å sette i minnebrikken! Den sto igjen i pc'en etter at jeg overførte bilder sist :( Tok noen bilder med mobilen min da, og de deler jeg jo gjerne med dere:





Når vi var i parken, møtte vi tilfeldigvis ei fransk dame og hennes to barn som bor på Gallery der. Vi ble sittende og snakke litt, og hun virket kjempekoselig.

Før vi dro hjem, stakk vi innom Suria (kjøpesenteret ved Petronas) på Candylicious, en godteributikk, så Niklas kunne kjøpe seg litt helgagodt :) Der hadde de en bruspulver-maskin, og barna kunne fylle akkurat de typene bruspulver de ville ha i et rørbeger (valgfri størrelse), det falt i smak hos Niklas :)


Var ikke lov til å ta bilder inne på butikken, men jeg lurte meg til noen allikevel (utenfra):



Glemte å fortelle dere at jeg var på shopping med nabodama Sigrid på torsdagskveld. Vi var på et mere lokalt kjøpesenter som heter Sogo. Kjøpesenteret var egentlig ganske bra, fant ingenting til meg selv, men kjøpte noen klær til Niklas der. Blir nok også til at jeg har med besøket mitt tilbake dit når de kommer :)

Ellers var jeg på min andre Power Step-time i går, gikk litt bedre med koordinasjonen denne gangen, jeg var alene i klassen, så fikk ha instruktøren helt for meg selv. Hun var kjempeflink og tålmodig med meg, og gikk igjennom stegene og settene helt til jeg klarte det :) Var ikke noe galt med koordinasjonen sa hun, det var verre med husken!!! Haha!! Huff.....Men, uansett, jeg har det kjempegøy på trening, og det er det viktigste for meg :) Ellers anbefalte hun meg at jeg fortsatte med step timene, det ville gå bedre etterhvert. Vel, vi får se, jeg gir meg ikke enda iallefall :)

Ha ei finfin helg da folkens :)

Klem, Iren <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar