søndag 11. mars 2012

Leketid :)

Jenny fra Skottland har en gutt på 9 år, Craig, som går på Hils, og første gangen jeg møtte henne i forrige uke, spurte hun om kanskje Niklas ville leke litt med Craig etter skoletid. Så, i går møttes vi på en lekeplass inne på Great Eastern Mall, ett lite kjøpesenter like ved der vi bor. Niklas har godt av å leke med engelsktalende barn, slik at han får praktisere engelsken sin litt. Guttene koste seg, og vi ble der i nesten 2 timer :)




Det er artig å høre hvor mye mere engelsk Niklas kan nå, han snakker ikke så mye enda, men han forstår mye mere :) Det skal bli spennende å høre hvor mye han lærer på den tiden han skal være på Hils Learning.

Var en tur på butikken på ettermiddagen, det tar 6 minutter å gå dit, jeg hadde på meg bukse, men ble utrolig nok bitt av mosquito /mygg 26 ganger på høyre foten, og 16 ganger på venstrefoten!! Og, stikkene ser ut som kleggstikk! Lekkert!

På kvelden koset vi oss med hjemmelaget pizza, fredagens episode av The Voice og en episode av Best av de beste.

I morgen skal jeg fortelle dere hva vi har gjort i dag, vi gjorde noe jeg hadde ønsket meg i mange år, og som både er trist og fint på en gang. Spent?

Nå skal jeg klø meg gjennom resten av søndagen :)

Ha en fortsatt fin søndag da dere, og ikke glem å stikke innom i morgen igjen :)

Klem, Iren <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar