lørdag 10. mars 2012

Party på taket

Hadde en alle tiders fredag i går :) Etter å ha levert Niklas på skolen, ble jeg med de tre damene fra USA/Skottland på manikyr og pedikyr. Det kryr av nail spa's i Mont Kiara, og den vi var på var kjempefin.


Etter å ha plukket opp Niklas på skolen, dro vi på Chilla cup, og spiste lunsj før vi dro hjem. Hjemme var det tid for bading og lek nede i bassenget, sammen med to andre norske gutter.

På kvelden var jeg bedt i 40 årsdag til Susanne, den feiret vi oppe på taket på Gallery. Det er så utrolig fint der oppe, skal lage ett innlegg om det senere. Vi ble sittende der oppe og kose oss med vin og snacks til klokken 2 i natt, uten å fryse :) Herlig liv :)

Ikke noe rart vi koser oss glugg ihjel her oppe:


Sigrid hadde kjøpt en deilig sjokoladekake:


Vi hadde spleiset på en pakke til Susanne:


Ett lekkert teservice:


Utrolig godt å kunne sitte ute til sene nattetimer:


Trønderjentan :) Hege er opprinnelig fra Verdal:


Håper vi får flere slike kvelder oppe på taket, var godt å ha en skikkelig damekveld, med masse typisk dameprat :)

I dag er det akkurat 3 uker til jeg får se Tony igjen, kan ikke beskrive hvor mye jeg gleder meg. Har stengt savnet litt inne, kan ikke gå å tenke på han 24-7, da blir det så mye verre. Men, savner han sykt, og det kommer noen små lengtetårer innimellom. Ellers er det ikke noe hjemmelengsel hos noen av oss, det går over all forventning egentlig, og det er jo bra :) Da er det bare å håpe at de neste 3 ukene raser av gårde :)

Ha en fortsatt fin helg alle sammen!

Klem, Iren <3

1 kommentar:

  1. Det gikk jo greit med meg å da........i etasjen under. Jeg får vel ha en kveld tilgode :o)

    SvarSlett