lørdag 24. mars 2012

Kosedag

Fredags morgen sto jeg opp å trente før vi dro til Mont Kiara, hadde ikke meldt meg på noen timer på Bodytone, så tok en intervall økt på mølla istedet. Godt å gjøre unna treningen på morgenkvisten, så jeg kan  ha god samvittighet resten av dagen :) Så, mens Niklas var på skolen, kunne jeg unne meg en manikyr og pedikyr mens jeg ventet, tror dette blir fast fredagsrutine framover. Og, her nede lakkerer og fikser de ikke bare neglene, men hele armene og beina får en skikkelig behandling med massasje og peeling, behandlingen tar nesten 2 timer og koster bare 147,.! Jeg har kjøpt en pakke, betalte 950,- og får behandling for 1350,-. Det skal bli dyrt å komme hjem til Norge!

Rune var på utdrikningslag hos Jørgen (en kollega) i går, de startet 13.30, og var ute til kl 4.30 i natt, så  jeg og Niklas hadde en kosedag i går. Først dro vi og Skage hos Sondre (gutten som gikk på samme skole som Niklas), de har et utrolig fint bassengområde oppe på taket (de er flinke med tak her nede), og der var vi å badet noen timer før vi gikk til Suria (senteret på KLCC) og spiste på Pizzahut sammen med Sigrid, Skage, Serenne og Sinje (nabofamilien fra Norge). I helga er det Formula 1 her i KL, og i den forbindelse var det en gratiskonsert ute ved KLCC, vi fikk med oss litt av den, var umulig å se, men på parksiden hadde de satt opp storskjerm, så fikk sett litt der. Kylie Minogue skulle egentlig opptre, men det ble avlyst :(

Her er noen mobilbilder fra taket på 7 U-Thant hvor vi var i går, det ligger ca 10 min gåavstand unna Gallery:


Skikkelig fint basseng, ser jo litt skummelt ut med denne kanten også:






Her ser dere litt av den trafikken jeg snakker om, slik er det stort sett hele dagen, kun noen timer på formiddagen det er litt roligere:


Utsikt mot leiligheten vår hadde de også, det bygget midt på bildet (med rød kran i front) er Gallery:


I dag er det guttas tur til å ha en kosedag, de dro på Formula 1 i dag formiddag, regner med det er en stolt Niklas som kommer hjem i kveld. Ikke alle som får oppleve et Formula 1 race i virkeligheten :)
Så, nå skal jeg hive i meg litt mat, og gå en tur til byen på shopping :) Mon tro om jeg finner noe i dag?

Ha en herlig lørdag alle sammen :) I dag er det bare én uke til jeg får møte Tony!! Og, det gir meg en grunn til å smile i hele dag :)

Klem, Iren <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar