onsdag 21. mars 2012

Is-kos på taket

Gårdagen startet vi i Mont Kiara, Niklas på skolen, og jeg på Power Circuit :) Er så godt å komme i gang med treningen igjen, jeg har vært kjempeflink i det siste. Det største problemet nå, er vel å starte noenlunde rolig, kroppen tåler ikke så mye enda, men håper jeg blir bedre etterhvert. Kan kanskje ikke forvente så mye av meg selv når jeg tenker på fjoråret, og jeg sliter jo fortsatt med noen av problemene. Men, nå har jeg god tid på å bygge meg opp igjen, og det er dét som er målet mitt nå.

På ettermiddagen var vi fire familier som møttes oppe på taket, der lekte ungene seg, og vi koste oss med masse is :) Isen smeltet fortere enn vi rakk å spise, men uansett godt med noe kaldt i varmen :) Ungene lekte boksen går, og Niklas hadde det kjempegøy. Synes det er rart de orker å løpe slik i varmen jeg, ser ut som de er nydusjet etter å ha lekt ei stund. Men, det viktigste er at de har det gøy :)

Synes ikke jeg fikk vist dere så mye som jeg ville av taket i går, så slenger med noen flere bilder her jeg:








Ser det ikke herlig ut?

Fikk også sett siste episode av Helt Perfekt, haha, det er bare så utrolig bra. Så, for de av dere som ikke har sett det: Gjør det! Dere går faktisk glipp av noe! Ler jo lenge etter at episoden er ferdig også :)

Ha en fin onsdag da dere :)

Klem, Iren <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar