lørdag 17. mars 2012

Jeg elsker fredager!

Jeg elsker fredager, det er den beste dagen i uka! Ekstra godt er det å vite at en ikke trenger å ha klokka på ringing neste morgen (selv om jeg våkner like tidlig....), og at en slipper å vekke en trøtt Niklasgutt :) Ellers er jo fredagskvelder kosekvelder, selv om vi ikke har gullrekka på tv'en her nede, så er det jo flere måter å kose seg på :)

I går kveld, var vi tre Statoil-familier som møttes oppe på taket, vi bestilte mat på roomservicedeliveries, noe vi alle er enige om at er kjempegenialt :) Vi var seks voksne og syv barn, barna storkoste seg, og lekte med sparkesyklene sine og spilte litt fotball. Vi kjøpte en sparkesykkel til Niklas like etter vi flyttet hit, måtte ha et lokkemiddel så han gidder å bli med å "gå" til butikken, den har han blitt skikkelig avhengig av, og vil ha den med over alt. De andre guttene (og foreldrene) synes dette så kjekt ut, og har kjøpt seg likedan :) Litt greit å slippe maset om at de ikke gidder å gå, med sparkesykkelen går det som en drøm :)



Ellers brukte jeg ventetiden i Mont Kiara i går til manikyr, så nå er det velstelte negler som gjelder :) Har kjøpt meg en liten "pakke" der, så nå blir det vel manikyr og pedikyr jevnlig framover. Må nyte luksusen så lenge vi kan!

I dag er det bare 14 dager til vi får besøk!!! Gleder meg så utrolig til å se dem igjen <3

Ha ei fin helg da folkens!

Klem, Iren <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar