fredag 3. februar 2012

Endelig på nett igjen

Nå er jeg endelig tilbake!! Ikke så lett å være uten nett i 3 uker, hadde jo gledet meg til å skype masse med dere der hjemme. Men, nå er jeg i gang igjen :)

Tenkte å skrive litt mere om turen vår i Bang Tao, og selvfølgelig dele litt flere bilder med dere :)

Dagen før vi dro hjem var vi på øyhopping. Først var vi på Khai Nai og slappet av på stranden. Etter en time dro vi på snorkling ved naboøya Khai Nui, der matet jeg fiskene, mens Rune og Niklas snorklet rundt. Niklas synes dette var kjempestas, det var nærkontakt med masse fine fisker :) Videre dro vi til en annen naboøy, Khai Nok, hvor vi bare slappet av, spiste frukt og selvfølgelig tok masse bilder. Niklas fikk også hilse på noen apekatter igjen, det er like gøy hver eneste gang.

Her ser dere klippene på stranden i Khai Nai, det var fantastisk fint der:


Stilig strandbar på Khai Nai:


Her er øya Khai Nok, tatt fra der hvor vi var på snorkling:


Niklas og Rune snorkler ved øya Khai Nui:


Og jeg mater fisker (pysete meg bader kun i sjø om det er en dusj lett tilgjengelig):


Niklas fikk nærkontakt med noen apekatter igjen, lurer på om det blir det neste kjæledyr ønsket? 


Apekatten er på lusjakt:


Dette var en utrolig fin avslutning på turen vår, alle var kjempefornøyde :) Dagen etter dro vi hjem på kvelden etter en dag på stranden. Niklas og jeg var litt for tøffe i solen, noe vi begge har lært på....så lenge det varer.

Håper dere der hjemme har det fint. Jeg har akkurat hatt en skypesamtale med mamma og tantegoille, det var godt å se de igjen, nå gleder jeg meg til en skypedate med Tony :))

I helgen er det langweekend (fri mandag og tirsdag) igjen her nede. Da blir det jo selvfølgelig en ny weekendtur! Denne helgen går turen til Singapor. Det er et land jeg lenge har kunnet tenkt meg å reise til, så det er en liten drøm som går i oppfyllelse :) Gleder oss masse, og må nesten begynne å pakke nå. Turen ble bestilt i går, så den kom litt brått på, og som dere fleste sikkert vet, så er jeg ei som liker å planlegge å ha ting klart før jeg reiser. Men, denne gangen er det Rune som har tatt seg av ALT, siden jeg ikke har hatt tilgang til nettet før nå, og han har hatt tilgang til det på jobb. Så dette blir veldig spennende....og ikke minst uvant. Ikke noe impulsiv frøken jeg vet dere!!

Oi, nå ringte dørklokken, IKEA som kom på besøk!! Endelig får vi de siste nattbordene vi har ventet på. Deilig å høre lyden av boremaskinen :) Nå mangler vi bare hagemøbler og blender!

Ellers er det mye å skrive om, men det får jeg ta når jeg kommer hjem neste uke :)

Mimmi har fortalt oss at klassen til Niklas følger med bloggen, og vil gjerne hilse til alle sammen :)

Vi storkoser oss iallefall :)

Ha en fin fredag alle sammen :)

Klem, Iren <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar