torsdag 23. februar 2012

Wi-fi og smoothie :)

I dag er det litt lettere vær her i Kuala Lumpur, så det er godt å kjøle seg ned med en jordbærsmoothie på Chilla Cup :) De begynner vel å spekulere på meg de gutta som jobber her, bruker jo en time på å drikke opp smoothien min bare for å surfe lenge på nettet :) Tror jeg må se meg om etter en annen café som også har wi-fi, slik at jeg kan bytte litt på.


Ellers holder vi på å planlegger en ny tur igjen til neste uke. Må jo benytte anledningen til å reise litt rundt når vi først har så mange fine reisemål rundt oss :) Hvor vår neste tur blir skal jeg fortelle dere i morgen. Noen som vil gjette hvor vi skal?

Nå skal jeg stikke innom butikken å handle før jeg skal hente Niklas. Han har bare 1,5 time undervisning i dag, så da er det ikke så lang ventetid :) Selv lurer han litt på hvorfor han må gå på skolen ettersom det er vinterferie hjemme!! Hehe....det er lov å prøve seg :)

Ha en finfin torsdag :)

Klem, Iren <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar