mandag 6. februar 2012

Verdens beste shoppinggate

Da er den siste dagen vår i Sentosa over. Det er en plass jeg synes er tungt å reise fra, jeg vil være lengre! Singapore er ett lite land, men det er så mye å oppleve her, synes det er mye vi ikke har rukket over. Men, nå skulle dette være en strandweekend, og ikke en aktiv helg. På grunn av været, har det vært lite strandliv, sola har gjemt seg godt bak skyene hele helga. Men, en liten strandtur ble det alikevel :)

Niklas har kjøpte seg en liten tube, og ligger i sjøen og koser seg:


Også har koset oss ved dette bassenget:


I ettermiddag dro vi til selveste Orchard Road, den ble tidligere i år kåret til verdens beste shoppinggate!!






Gaten er sikkert grei nok den, for de som tjener litt mere penger enn meg! Jeg endte opp med en liten pose fra H&M!

Nå i kveld, har Niklas og jeg vært ute å tatt noen bilder av hotellet, det er så utrolig fint på kveldstid med masse lys og fin stemning.


Ellers er det en litt rar dag i dag, Tony har 17 årsdag, og jeg er for første gang borte på dagen hans :( Men, mamma og pappa  holdt heldigvis et bursdagsselskap for han i går, og det er godt å tenke på. Er så glad jeg har de, de er kjempesnille som stiller opp for oss. Hadde det ikke vært for det, så hadde jeg nok ikke flyttet nedover til KL. Så takk for at dere stiller opp mamma og pappa, vi setter utrolig stor pris på dere :)

GRATULERER MED DAGEN TONY! KJÆMPEGLA I DÆ <3

Ha en fortsatt fin dag alle sammen.

Klem, Iren <3

2 kommentarer:

  1. Hei, Iren.
    Må få gi deg kompliment for bloggen din, masse fine bilder og godt skrevet om opplevelsene deres. Dette blir jo minner for livet for dere, og det er hyggelig at du deler. Jeg kommer til å følge med dere. Dere har en litt annen tilværelse enn oss som må tre lua langt nedover øra i 15 minus. Håper dere vil trives i tida framover også.

    Grete

    SvarSlett
  2. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Grete:) Synes det er kjempekoselig at du leser bloggen min. Savner ikke kalde Norge enda nei, men gleder oss til å få besøk av de hjemme i påska :)

    SvarSlett