lørdag 18. februar 2012

Følgere

Tenkte å skrive et aldri så lite innlegg om følgere. Hvis du har lyst til å bli en fast følger av bloggen min, så blir jeg selvfølgelig veldig glad. Er jo mere gøy å skrive når jeg vet at noen liker å lese bloggen min :) Ser jo at jeg har fått en del lesere allerede, og det er jeg utrolig glad for :)

Noen lurer på hvordan de skal legge seg til som følgere. Jeg skrev et lite tips i et innlegg tidligere, men fikk høre at den blå linjen under "verktøylinjen" ikke var den samme til alle lesere. Så, det dere kan gjøre er å "scrolle" dere ned på bloggen min til dere ser medlemslisten min (under bloggarkivet), der går det an å klikke på Bli medlem på dette nettstedet. Tror dere må registrere dere, men dere trenger ikke å være bloggere!! Dere kan så velge om dere vil følge bloggen anonymt eller offentlig/synlig. Ellers kan det jo hende at noen av dere har en Følg knapp oppe ved den blåe linjen hvor det står rapporter misbruk og neste blogg osv!!


Bare spør om dere lurer på noe :)

Sånn, da er det bare å håpe på flere følgere :))

Her i KL har vi hatt en grå og regnfull dag i dag. Men, jeg bør vel ikke klage, gjør jeg?

Ha en trivelig lørdag da dere :)

Klem, Iren <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar