søndag 12. februar 2012

Shopping og dans

I går rigget jeg meg opp til en skikkelig shoppingrunde på Pavillion, et kjempefint og stort kjøpesenter her i KL. Jeg dro helt alene, så jeg skulle få skikkelig utbytte av shoppingen. Målet var å finne en eller flere sommerkjoler og sandaler. Var der i 4 timer, innom masse butikker, inne i masse prøverom....å hva ender jeg opp med? Jo, kun noen topper!!! Har litt panikk nå, håper jeg finner en favorittbutikk her nede, slik at det blir litt flere plagg i garderoben etterhvert. Er jo mange fine butikker, og masse utvalg, men når en vet hva en vil ha, så er det ikke like enkelt :)

Etter shoppingen dro jeg hjem, og ordnet meg til en kveld ute med kolleger av Rune. Vi var 6 barnefamilier som var ute å spiste, og det var kjempekoselig. Ungene så også ut til å kose seg sammen, Niklas var i alle fall fornøyd med kvelden. Underholdning var det også, det var dans, noe arabisk/indisk tror jeg....ikke helt sikker :) Men fine var de ihvertfall :)




Og, på slutten ble jeg og Niklas bedt opp for å danse, vi var heldigvis flere, så det gikk bra. Så nå har jeg noen flere dansetrinn på lur, kanskje dere får se en sen kveld på Hopsjøen :) Hehe :)

Her ser dere Niklas på dansegulvet:


Ellers vil jeg gratulere alle bloggmødre med morsdagen i dag :) Håper dere har fått frokost på sengen, og blitt skikkelig dullet med :)

Ha en fortsatt fin morsdag :) Og, til dere bloggfedre: Vær snille og omtenksomme mot kjerringa i dag, husk i november er det deres tur også :)

Klem, Iren <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar