fredag 24. februar 2012

Vietnam

Om fem dager reiser vi til Vietnam! Ikke akkurat det stedet jeg har sett for meg som et eksotisk reisemål, og drømt om å reise til. Men, det ser utrolig fint ut der, fine strender og fin natur. Fra før av har jeg bare forbundet landet med Vietnamkrigen, men det blir det forhåpentligvis forandring på nå :) Hotellet vi skal bo på ligger noen kilometer utenfor byen Da Nang, og ligger ved stranden. Og denne gangen skal vi bo i en bungalow med havutsikt. Åh, som jeg gleder meg......masse sol og strand :)



Ser himmelsk ut, ikke sant?

I dag har Niklas fri fra engelskkurset, vi er også ferdige med hjemmeundervisningen for i dag, så nå skal vi nede i byen å kose oss :)

Ha en super fredag kjære blogglesere :)

Klem, Iren <3

8 kommentarer:

  1. Koseli å les kordan du har d overt there, iren:)

    Tante og onkel kom t vietnam i natt å d virke som d e topp der, så gle dokk:)

    Åse:)

    SvarSlett
  2. Ja,d e no litt forskjell på d og Gangåsvatnet som æ og pappa ska på i helga.Men fint har vi d å. God tur og kos dokker masse.Mammma

    SvarSlett
  3. Det blir spennende :)
    Line

    SvarSlett
  4. D e ett reisemål æ kunna tægnt mæ læng. Ha snakka me folk som ha vårre der,å dæm e superfornøyd,faktisk ber enn Thailand i følge noen.... Litt kjipt å tænk på att æ å Rune Kringen fekk tebu om å innvister i ell golf/hotell prosjekt der,nåkka vi desværre ikke ha råa t i en tia....

    Kos dåkk,å ta masse bilda. Må vell ha ei langhælg me lysbilevisning når di kjæm heim ;)

    Hilsen
    Frode

    SvarSlett
  5. Ja, æ glede mæ t å reis dit Frode, har ailler vårre i tankan min å reist dit før, mn no e d itj lange bit'n å færra :) Ska ta masse fine bilda. Lysbildevisning må vi få te :)

    Dåkker ska jo ut å reis snart dåkker å? Når fær dåkker? E jo kjæmpefint i Riga å :)

    Klæm, Iren <3

    SvarSlett
  6. God tur!
    Artig å ramle innom bloggen din innimellom Iren! :)

    Mona (Lhmr)

    SvarSlett
  7. Bare "stikk" innom Mona :) Koselig at dere følger med synes jeg :)

    SvarSlett
  8. Hei

    Se blogger fra andre norske som har vært i Vietnam her:
    http://vietnamkrigen.wordpress.com/2011/02/01/norske-turister-studenter-og-reisende-i-vietnam/

    Jeg er tidligere båtflyktning fra Vietnam og bor i Norge. Ønsker dere god reise til Vietnam.

    SvarSlett