tirsdag 21. februar 2012

Fantastisk utsikt

På tirsdager har Niklas engelskkurs i 2,5 timer, da blir det litt lenge å sitte å vente synes jeg. Men, takk gud for Chilla Cup, og Wi-fi :) Så, da sitter jeg her igjen da, og ettersom jeg sitter ute, kjøler jeg meg ned med en jordbærsmoothie. På en måte passer det bra at han har "langdag" i dag, vi er uten internett hjemme, så det er godt å ha tilgang til nettet en liten stund. Vet jo ikke hvor lenge vi blir uten, men håper vi får fikset det fort.

I går kveld prøvde jeg å ta noen bilder av utsikten fra soverommet vårt på kveldstid. Jeg ser at jeg må lære meg å bruke kameraet mitt riktig, bildene blir for dårlige synes jeg. Og, hva er vitsen med å ha ett skikkelig kamera, om en ikke kan bruke det? Så, planene framover nå er å lese bruksanvisningen ordentlig, og sette meg inn i alle funksjonene.

Men, uansett, dere ser jo at vi har en fantastisk utsikt, som faktisk er enda nydeligere i virkeligheten :)



Noen som har noen tips til hvordan jeg skal ta bra bilder i "nattlys"? Jeg bruker Nikon D5100. Her har jeg bare brukt den vanlige nattfunksjonen, og stativ (på det øverste bildet).

I ettermiddag får vi besøk av Stian og Øyvind, de to kollegene som vi var ute og spiste med på søndagen. Da har maiden fått fri fra middagslaging, og jeg skal lage taco. Nammis :)

Ha en fin tirsdag! Vi skal iallefall kose oss :)

Klem, Iren <3

3 kommentarer:

  1. Utsikten var super,kunne tenkt meg øverste bilde som puslespill:)Håper dere får nettet snart.Snakka med Tony idag,hadde forvridd kneet så han måtte ta det litt med ro. Ellers hadde han det fint,likte å stå på slalom.Håper dere fikk en koslig kveld med taco og god drikke:) Mamma.

    SvarSlett
  2. Det finnes helt sikkert ett puslespill av Petronas mamma :) Snakket med Tony i går jeg også, jeg er litt småbekymret, men håper det går bedre i dag. Vi hadde en kjempekoselig ettermiddag i går, artig å ha middagsgjester :) Klem :)

    SvarSlett
  3. Sitter her med Kristin Sira vil vise henne hvordan de kan sende noen ord til Niklas. Fint at dere koste dere med gjestene deres:) Hils Niklas fra Kristin og oss andre:)

    SvarSlett