onsdag 8. februar 2012

Tilbake til hverdagen

Da har hverdagen i Kuala Lumpur innhentet oss igjen, en litt annerledes hverdag enn vi er vant til, men det går på ett vis dette også. Dagene mine her nede starter som regel med en treningsøkt før Niklas våkner, han sover lenge om morgenen. Etter treningsøkt, dusj og frokost, setter Niklas og jeg oss ned med hjemmeundervisning, før vi drar avgårde på engelskundervisning i halvett tiden. Jeg rekker ikke å dra hjem i mellomtiden, så jeg surrer rundt og venter mens Niklas er på skolen.  Varierer når vi er hjemme igjen, Niklas har forskjellige tider han slutter på kurset, i dag var han ferdig kl 16, og pga rushet var vi ikke hjemme før klokken 16.55! Å det er bare 1 mil unna! Rushet her nede går ikke an å beskrive med ord, må bare oppleves. Så, er det middagslaging før vi rekker å kose oss litt før leggetid. Å det er mange måter å kose seg på, i kveld koset Niklas seg i bassenget vårt :)



Nå har Niklas lagt seg, Rune er ute å spiser middag med jobben, så jeg er alene oppe. Har vært veldig liten alenetid på meg i det siste, og kjenner behovet begynner å melde seg. Skal prøve å få meg en shoppingdag snart, er allerede lei av klærne jeg hadde med meg nedover, på tide med noe nytt :)

For de av dere som lurer, så er formen opp og ned. Den store fordelen når jeg ikke er i jobb, er at jeg ikke har noe press og stress, og det kjenner jeg er godt. Men, selv om det er tungt, prøver jeg å trene. Vil jo bli i godformen igjen :)

Nå skal jeg ha med pc'en i senga, å se noen episoder av One Tree Hill, var jo så utrolig heldig å få 3 sesonger i julegave til Tony :) Så kjøpte jeg de resterende 5 før jeg flyttet :) En utrolig bra serie, jeg både griner og ler meg gjennom episodene.

Og, sist men ikke minst:

GRATULERER MED BRYLLUPSDAGEN MAMMA & PAPPA!

Ha en fortsatt fin onsdag! Hører dere har hatt kjempefint vær på Hitra i dag :)

Klem, Iren <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar