mandag 27. februar 2012

Treningsrom @ Gallery

Litt uvant start på dagen i dag. Vekkeklokken ringte 7.05, og da var det bare å hoppe i dusjen, vekke Niklas, og dra til Mont Kiara. Niklas skal egentlig dra alene i taxi sammen med en annen gutt, men ettersom det var første tur med den nye drosjesjåføren, ville han at jeg skulle følge han opp til Mont Kiara i dag. Sjåføren er en veldig trivelig fyr, han heter Ritczkey , og er en sjåfør som Statoil bruker her nede. Slipper heldigvis å vente i Mont Kiara i dag, Niklas var trygg nok til å ta drosjen "alene" hjem igjen.

Så, da er det bare å begynne med noe fornuftig da. Og, hva er vel mere fornuftig enn å trene? Ikke har jeg noen samvittighet til å sluntre unna heller, når jeg har dette treningsstudioet rett nede i første etasje :)





Så, da er det bare å hoppe i treningstøyet :)

I morgen tenkte jeg å legge ut ett skikkelig bildedryss av leiligheten vår :)

Ha en fin mandag kjære blogglesere!

Klem, Iren <3

3 kommentarer:

  1. Ble støl bare å se bildene jeg.. ;)

    Mona

    SvarSlett
  2. Hehe, kanskje på tide å begynne å trene da :)

    SvarSlett
  3. Hehe.. Går mye da. Passerte 12 mil med dyret i januar, passert 14 mil i februar. "Endomondo" er en kjekk sak på mobilen ;)

    SvarSlett