lørdag 25. februar 2012

Gladnyhet

I går ettermiddag fikk vi en gladnyhet :) Niklas har fått fulltidsplass på engelskkurset, og skal fra mandagen av gå hver dag fra klokken 9-12 :) Niklas hadde ønsket seg dette og ble kjempeglad. En annen "statoilgutt", Sondre på 9 år, går også til samme tid, og de skal begynne å ta drosje alene sammen. Det kan bli noen spennende dager de første dagene, føler ikke helt for å sette Niklas alene i en drosje. Men, vi skal prøve det, og det er ikke fult så skremmende når de er tosammen. Han har fått seg en mobil til Statoil, så det er litt trygt å vite at han kan ringe om det er noe. Og, det letter jo også mine dager litt, nå slipper jeg å sitte på café i Mont Kiara å vente, og kan heller gjøre noe "fornuftig" her hjemme.

Men, jeg er forberedt på en sliten Niklas som kommer hjem, tror det kan bli noen tøffe dager for han. Han må jo snu litt på døgnrytmen, nytter ikke å ligge lenge å kose seg nå. I tillegg er det jo tøft å sitte tre timer i strekk, og bare høre fremmedspråk. Men, ettersom lærermåten er lagt opp slik den er på Hills, håper jeg det går fint.

I går kveld var Rune ut på byen med Stian, en kollega. Da hadde Niklas og jeg kosekveld med Klossmajor og UNO, som vi hadde kjøpt på Toys"r"us tidligere på dagen. Begge spillene falt i smak, og vi hadde det kjempekoselig :)





Etterpå så vi to episoder av "Best av de beste" på TV2 sumo, vi fulgte ikke med serien når den gikk på Tv, så da har vi litt underholdning framover :) Jeg likte programmet kjempegodt, gøy å se andre sider av idrettsutøverne.

I dag skal vi på en utflukt sammen med Statoil, vi skal besøke en ildfluepark utenfor KL. Vi skal kjøre buss i to timer, håper virkelig det er en skikkelig buss med aircondition! Tror det blir en kjempefin utflukt, som dere selvsagt skal få høre mere om i morgen :)

Nå skal jeg stikke til butikken å kjøpe myggmiddel, det blir vel utrygt uten :)

Ha en fin lørdag da dere :)

Klem, Iren <3

4 kommentarer:

  1. Artig og spennende blogg ! :-)

    SvarSlett
  2. Takk for det :) Kan jeg spørre hvem det er?

    SvarSlett
  3. Så koselig at du titter innom Nina :)Jeg synes iallefall det er gøy å skrive blogg, og ikke minst når jeg får positive tilbakemeldinger :)

    SvarSlett