mandag 13. februar 2012

Morsdagen i KL

Gårsdagen startet med en tur til Chinatown, jeg er egentlig ikke så glad i denne prutebyen, men den er verd ett besøk :) Niklas kjøpte seg ei veske, for å ha paraply, lommebok og diverse saker i. Paraply er ett must her i Kuala Lumpur, da regnet plutselig høljer ned. Jeg kjøper ingenting på slike steder, jeg hater pruting, og blir svett bare de begynner å snakke til meg!! Hadde de ikke maset så mye, så hadde det jo gått an å se seg litt omkring i disse "buene". Sikkert noen som synes dette er kjempestas, men ikke denne dama :)



Ettersom det var morsdag, så måtte vi jo bare ut å spise middag :) Vi var på en arabisk restaurant sammen med en familie som bor i samme leilighetskompleks som oss. Det er ett par, Frode og Sigrid, fra Haugesund som har 3 barn, Sinje 12 år, Skage 7 år og Serenne 2 år. Kjempekoselig familie, som jeg er glad for å ha fått kontakt med. Niklas leker en del med Skage, og de ser ut til å trives sammen. Maten på restauranten var kjempegod, og vi kommer nok til å stikke innom den flere ganger. Billig var den også, vi betalte i underkant av 500,- for oss alle 8, med masse drikke og ekstra tilbehør :)


Litt dårlig bildekvalitet, har med et lite reservekamera i veska til slike turer, blir litt stort å dra på speilreflekskameraet bestandig.

På kvelden hadde Rune, Niklas og jeg en treningsøkt nede i treningsrommet, Niklas løftet vekter sammen med pappa, mens jeg ruslet en tur på tredemøllen. Vi avsluttet med en runde i squash-hallen, tror nok jeg må øve meg ganske mye, skal jeg klare å spille med Rune :)

Så, dette var min feiring av morsdagen :) Håper dere hjemme også hadde en fin dag :)

Ha en fin mandag, og husk, plutselig er det fredag :)

Klem, Iren <3

2 kommentarer:

  1. Hei.
    Håpe du ha en fin morsdag.Vi feira opp t sjølingan,men må nåkk innrøm att d va lit rart att dåkker ikke va der ja...

    Hilsen
    Frode.

    SvarSlett
  2. Heisann :)
    Vart litt annerledes feiring på åss å, første morsda'n ut'n kake, kort å morsdagsgave tru æ :P Her har vi knappast tia t shopping, kakebaking og kortlaging.
    Gla i dåkker aill <3
    Klæm, Søss.

    SvarSlett