søndag 1. april 2012

Overraskelse!

Endelig var dagen jeg hadde ventet på i 3 månder her! Tony, mamma, pappa, Ivar og Line kom på besøk :) Niklas og jeg overrasket dem på flyplassen, de viste ikke at vi kom for å møte dem. Jeg hadde fortalt dem at jeg hadde ordnet med bil til dem, og at sjåføren stod og ventet på dem inne på flyplassen. Men det de ikke viste, var at vi hadde sittet på med bilen til flyplassen, for å ta imot dem :)

Her ser vi en spent Niklas som venter:


Vi satt og ventet i en time, ventetiden gikk tregt, jeg gledet meg så mye at jeg hadde vondt i brystet og hadde tårene i øynene lenge før de kom. Plutselig var de der, jeg sprang bort og huket tak i Tony min og ga han en god god klem, DA kom tårene, og jeg hulket, gledeshulk vel å merke :)

Når vi kom til Gallery, var det omvisning av alle rom, og de synes leiligheten er kjempefin, de synes også den ser større (!) ut i virkeligheten enn på bildene. Bassenget vårt ble raskt tatt i bruk, og gutta storkoste seg:)


Mamma og pappa slapper av etter en lang reise:


Etter vi hadde "roet" oss litt, dro vil til en arabisk restaurant for å spise :) Kjempekoselig å ha nesten familien samlet igjen :)

Ivar og Line skal bo på hotell fram til vi drar til Bali, når vi kommer hjem skal de bytte, og mamma og pappa skal bo på hotellet.

Mimmi hadde også med seg en stor konvolutt med brev til Niklas fra 4. klasse, var kjempekoselig å høre fra de :) Noen hadde også laget ting til han, og tegnet påsketegninger.



Ble en tidlig kveld på alle sammen, de var nokså slitne etter den lange reisen. Godt å tenke på at vi har flere dager å være sammen på nå, de skal virkelig nytes maks :)

Ha en fortsatt fin søndag :)

Klem, Iren <3

3 kommentarer:

  1. Såå koselig Iren:) Ble rørt av dette innlegget, kan fårstå det var godt å endelig få holde rundt gutten din igjen:) Mor-barn båndene er sterke! Kos deg max med dine i disse dagene. Her hjemme er det påske og snøen laver ned i store filler.. brr. Men under snøen er det grønt og vår, så det forsvinner nok fort. Ser frem mot sommer og Kreta tur med storfammilien:) Klem fra alle oss på Rabben:) Hils Niklas fra Emil:)

    SvarSlett
  2. Så koselig å høre fra deg Lena :) Ja, det var iallefall veldig rørende å se han igjen, merket ekstra godt hvor mye jeg hadde savnet han da. Nå skal vi bare kose oss så godt vi kan :) Skjønner dere er oppgitt av været hjemme nå ja, påskevær skal være vårvær på Hitra :) Ha ei fin påske da :)
    Klem.

    SvarSlett
  3. Så bra at dere endelig har fått møtes igjen! Du må hilse så mye fra oss! Håper dere får en kjempepåske alle mann, (er vel egentlig ikke i tvil om det...!) Her er det vind og snø, så det er ingen grunn til å lengte hjem for påskeværet sin del! :D Kos dere masse! Påskehilsen fra Randi & Atle :)

    SvarSlett