onsdag 4. april 2012

Shopping

På søndag hadde jeg besøksrekord på bloggen min, det var litt gøy, grunnen til det var at Ivar hadde lagt ut link til bloggen min på sin facebookside :) Så hvis det er noen nye blogglesere, så vil jeg ønske dere velkommen :)

I går hadde vi planlagt ett besøk i Bird Park, verdens største fuglepark med fritt-flyende fugler, når vi kom hjem fra skolen. Men, når vi holdt på å rigge oss opp for å dra, ble det mørkt over hele byen, og regne pøste ned, og det tordnet og lynte. Så vi byttet ut turen med enda en tur på shopping, denne gangen på Pavillion.

Niklas startet med en ispause, Mimmi fikk også smake:


Der spiste vi på en japansk restaurant, Ivar og Line bestilte selvfølgelig sushi (de elsker det), Tony spiste en slags nudlesuppe, og vi andre spiste kyllingretter. Pappa prøvde også noen biter sushi, og wasabi for første gang, han er i utgangspunktet glad i sterk mat, men wasabi ble nok i sterkeste laget for han også :)


Vi kjøpte også disse mini donuts:


Rakk jo selvfølgelig ikke å ta bilde før vi hadde tyvsmakt:


Line og Ivar kjøpte drops de lagde på senteret:


Mamma og pappa strever også litt med å venne seg til venstrekjøringen her nede. Mamma skulle til og med til å ta plassen til en taxisjåfør, hun skjønte ikke hvorfor hun ikke fikk sitte i framsetet. Sjåføren prøvde å forklare at det var reservert, hun trodde han reserverte det til meg, og satte seg til slutt bak. Først når jeg kom å satte meg i passasjersetet på venstre side, forsto hun at hun hadde prøvd å sette seg på førersiden, haha, jeg lo godt da hun fortalte meg dette:)

Ellers er Tony veldig oppgitt over bestefaren sin som kun snakker norsk til alle her nede. Hvis noen spør han på engelsk, svarer han på skikkelig trøndersk, noe som er litt flaut for en 17 åring :)

Har ikke  vært så mye spennende å skrive om i det siste, vi bare koser oss å nyter tiden sammen med besøket. Men, i morgen blir det vel mere interessant å skrive om, da reiser vi jo til Bali :)

Ha en fortsatt fin dag:) Følg med de neste dagene, for da blir det blogging fra Bali :)

Klem, Iren <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar