søndag 15. april 2012

Ulykke

I går hadde vi en rolig dag her nede, stemningen er ikke helt på topp. Tenker masse på de hjemme, og synes det er fryktelig trist å tenke på at jeg aldri får møte min kjære bestemor igjen :( Vil også takke for alle kondolanser, det varmer. Vet at mange av mine nærmeste barndomsvenner også har gode minner om bestemor, så godt å høre fra dere <3

Man trenger ikke å gå langt for å få litt action her nede i KL. I 12-tiden når jeg sto på soverommet hørte jeg en utrolig brak lyd, trodde først det var skikkelig tordenvær, men fikk det ikke helt til å stemme, så skulle jeg se ut igjennom soveromsvinduet vårt, og fikk se dette:


Her ligger kranføreren på bakken, ser ut til at han overlevde, men vet ikke hvordan det gikk med han:


Kranen er delt i to:



Føler virkelig med arbeidsmennene på området, mye grunnarbeid som ble ødelagt her:



Ved siden av Gallery, leilighetskomplekset vårt, holder de på å bygge et nytt kompleks, er en del kranarbeid på området. Den ene kranen kollapset rett utenfor leiligheten vår, det var skikkelig skummelt, glad den ikke traff komplekset vårt.

På ettermiddagen dro vi en tur til Pavilion, der var det Ferrari-treff, og det var mange fine biler å se. Litt spesielt når så mange stilige biler er samlet på ett lite område, til og meg jeg ble litt imponert :)







På kvelden fikk vi servert middag av Ivar og Line, de lagde en deilig pastarett, kjempegodt med skikkelig hjemmelaget middag, blir litt smålei av restaurantmaten også.

Ha en fin søndag der hjemme :)

Klem, Iren <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar