torsdag 26. april 2012

Langt hjemmefra

Beklager dårlig blogging i det siste. Det har vært en rolig uke hos oss, jeg har vært i litt dårlig form i det siste, strever fortsatt med å forstå at bestemor er borte :( I går var det bestemors begravelse, og en tung dag å være så langt hjemmefra og borte fra familien på. Men, i og med at jeg ikke deltok i begravelsen, hadde jeg skrevet en minnetale som Ragnhild fra Hitrarosa leste for meg i kirka. Jeg er veldig glad jeg valgte og skrive den, føler jeg deltok litt allikevel da.

Må bare legge ut dette bildet av meg og bestemor igjen. Det ble tatt på hytta i fjor, da bestemor kom å besøkte oss der for første gang. Rune hadde styret på og ordnet det slik at hun skulle klare å komme seg fram til hytta vår, og hun var kjempeglad for at han hadde gjort det for henne. Vi hadde en kjempefin dag sammen der, tok flere bilder av henne, men dette er det eneste jeg har på datamaskinen min her nede. Er så glad vi fikk tatt disse bildene, jeg har også ett innrammet her nede.


Ellers har Niklas hatt besøk av Sondre en dag, de lekte med Nerf og hadde det gøy sammen. Vi har også vært på bursdagslunsj til Hege (mammaen til Sondre). Ellers har Niklas vært på skolen, jeg på trening i ventetida, og Rune på arbeid. Så, ikke noe spennende å skrive om.

I morgen er jeg tilbake med litt mere spennende lesing, for gjett hva? I dag har Rune booket en weekendtur igjen, og vi drar allerede på lørdag. Skal bli godt å få tankene på noe annet, så gleder meg :) Følg med i morgen, så får dere vite hvor vi drar :)

Ha en fortsatt fin torsdag :)

Klem, Iren <3




2 kommentarer:

  1. Hei søss.
    D va en kjæmpefin tale du skreiv,mang som vart rørt av den.(t å me Ragnhild) Ellers va d en fin dag,sola va heldivis på vår side. Va masse folk opp t sjølingan på mat ætterpå,så vi hadd d kosli oppi allt d her... Må innrøm att d va litt rart att di ikke va der,men sån e d no når vi e vant t å vær samla t aill slaks testendinga... Kari ha fårstørra bilde av dæ å bæsta såm vi brukt ved kondolanseprotokoln i kirka, å på stua ætti Dolm,så du va no der på en måte læll:)

    Di får no ha ein fin tur,kor enn di fær.
    prares sea:)

    Hilsen
    Frode.

    SvarSlett
  2. Så gådt å hør at dåkk hadd en fin dag. E væl kainskje tønger ferr mæ såm e neddi her, æ slit vældi t tider. Så, d ska bli gådt m ein tur bort i hælga ferr å tænk på nå ainna. Vi reise t Thailand (ijæn), t ei øy såm heite Koh Samui :) Gådt å hør at du likt talen,va litt nærvøs m tanke på dn.

    Hils aill sammen, gla i dåkk <3

    Klæm.

    SvarSlett