onsdag 11. april 2012

Billabong

Etter å ha spist frokost på hotellet i går morges, hadde vi noen timer til gode før vi skulle dra til flyplassen. Ivar, Line, Tony, Niklas og jeg dro til en sportsoutlet ikke langt unna den vi var på i går. Der hadde de også en Billabong outlet, vi hadde bare en liten time på oss, men Tony fant seg utrolig mye. Han endte opp med 7 t-skjorter, en munkejakke og ei lommebok, kjøpte også en t-skjorte til Niklas. Jeg kunne sikkert også ha funnet meg noe, men ble litt stress, så prioriterte gutten min istedet, han har jo vokst så mye, og trenger nye klær :)


Den kvelden vi hadde vært på stranden og Niklas skulle legge seg, så han noe som rørte seg og forsvant under senga inne på rommet de lå på. Jeg og Tony kikket under senga, men så ingenting. Trodde egentlig han bare innbilte seg det hele, i og med at jeg fortalte om edderkoppen på toalettet på stranden (han og mamma gikk også for å se den). Men, i går etter vi kom fra outleten, satt det en gedigen edderkopp på veggen inne på hotellrommet vårt. Ivar og Niklas gikk ned i resepsjonen for å si ifra, og det kom heldigvis en ansatt og tok den bort. Jeg var snar til å lukke koffertene og sekkene våre, ville så absolutt ikke ha den med meg hjem.

Her ser dere størrelsen i forhold til romkortet:


Etter at vi kom hjem til Kuala Lumpur, pakket ut og fått mamma og pappa inn på hotellet, dro vi til en arabisk restaurant for å spise. Jeg, pappa og Niklas hadde vært der en dag tidligere, og det er fantastisk god mat der synes jeg :)

I dag er vi glade vi har kommet oss hjem, ikke noe gøy å lese nyhetene om jordskjelvet i Indonesia. Men, vi har det iallefall trygt og godt her :)

Ha en fortsatt fin onsdag :)

Klem, Iren <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar