fredag 13. april 2012

KL Bird Park

Etter at jeg og Niklas kom hjem fra Mont Kiara i går, dro jeg, Tony, Niklas, Ivar, Line og mamma til KL Bird Park. Det er verdens største fuglepark med frittflygende fugler, og en av ti på topp attraksjonene i Kuala Lumpur. Der fikk vi se mange forskjellige fuglearter, og det var mye fint å se :)

















Det var også et fugle show der som vi fikk med oss. Der fikk vi se ender, papegøyer, ørn og pelikan.




Orchide Park ligger like ved fugleparken, så vi var innom den med det samme. Line tok masse fine bilder der, så jeg "stjeler" de for å vise dere :)






Kvelden avsluttet vi med middag på Souled Out, der har de fantastisk god mat, beste maten Line hadde spist hittil i KL :)


Tror jeg har slitt ut ferie folket, har planer for de hver eneste dag, så de får ikke noe tid til å hvile ut. Tony gleder seg til å komme hjem for å få sove ut, stakkars liten :) Jeg gruer meg veldig til de skal dra, men vil tro tiden går kjempefort, og plutselig er vi tilbake til Norge på sommerferie :)

Ha en finfin fredag da folkens :)

Klem, Iren <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar