lørdag 14. april 2012

Hvil i fred

I går var jeg, Line og mamma i Mont Kiara på manikyr og pedikyr mens Niklas var på skolen. Deilig med litt egenpleie, og ekstra koselig når mamma og Line var med :) Etter at skoledagen var ferdig, dro jeg, Tony, Line og Ivar på Mid Valley, en av Asia's største shoppingsentre, for å handle noen bukser til Tony. Han fant seg faktisk tre bukser, gutten har blitt en racer til å shoppe, og dro hjem til Norge med tre bukser, ti t-skjorter, en munkejakke, en hettegenser, sko, pengebok, bag og sekk.

Vi ble bare ett par timer på senteret, jeg ville dra hjem for å være sammen med mamma og pappa også før de dro. Like før jeg kom hjem, hadde pappa fått telefon fra Frode (bror) om at min kjære bestemor hadde sovnet inn. Vi hadde fått beskjed på torsdagen at hun ikke hadde lenge igjen, men vi hadde ikke trodd det skulle skje så fort.

Hvil i fred kjære bestemor <3 Du var en fantastisk god bestemor å ha <3


Var ekstra tungt for meg at Tony, mamma og pappa dro i dag. Men, heldigvis er Ivar og Line igjen en uke til :)

God helg til dere alle <3

Klem, Iren <3

3 kommentarer:

  1. Kondolerer t dæ å dine Iren:) Trist når våre nære å kjære forlater oss, men helldigvis har man gode minner som man tar med sæ vidre:) Klem t dokker allj:)

    SvarSlett
  2. Tusen takk Lena <3 Er heldivis så heldig, og har mange gode minner om bestemor :)

    SvarSlett
  3. Jeg føler meg skikkelig dum etter den kommentaren jeg la inn på det bildet av dere - jeg ante ikke at hun hadde kort tid igjen. Kondolerer så masse Iren.

    SvarSlett