tirsdag 3. april 2012

Tacokos

Selv om vi har besøk, så er Niklas på skolen denne uken til og med onsdagen. Så, vi startet gårsdagen i Mont Kiara, jeg på Power Sculpt (alene på trening, så instruktøren kjørte meg hardt) og Niklas på skolen. Litt kjedelig at vi "må" være der, når vi har besøk hjemme, men fra onsdagen av, får vi ei hel uke fri sammen med dem :) Var godt å ta taxi hjem, og vite at de er hjemme hos oss :)

Besøket hadde koset seg i sola oppe på taket på formiddagen, de hadde også spilt litt badminton, men det ble vist litt varmt. Vi hadde tidligere bestemt å ha en rolig dag denne dagen, så det ble lek i bassenget nede, og hjemmelaget middag. Tony ønsket seg taco, og da må han jo selvfølgelig få det :)

Niklas er veldig fornøyd med å ha besøk:


Pappa var kjøttsjef:


Mamma salatsjef:


Jeg var dekkesjef:


Line lagde også en himmelsk god guacamole, som hun har lovt og lære meg før hun drar :)

På kvelden dro Tony, Ivar, Line og jeg til Suria igjen, for å finne flere sommerklær til Tony, vi var også innom Starbrucks en liten tur.

Nå begynner vi å glede oss veldig til Balituren. Savner jo litt strandliv her nede, så det skal bli veldig godt :)

Dere får kose dere videre i snøen oppe i kalde nord, er jo litt herlig med snø også? Litt rart å feire påske her nede i 30 grader, mister litt av påskefølelsen, men det er helt greit synes jeg :)

Klem, Iren <3



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar