torsdag 12. april 2012

Sunway Lagoon

Det er mange attraksjoner her i KL jeg gjerne vil dele med familien min mens de er her. Og, Sunway Lagoon er en av de. Sunway Lagoon er en temapark, som har både vann, extrem, skrekk, dyre og fornøyelsespark.

Vi startet i dyreparken, der var det mange fine dyr, og vi fikk blant annet se tigere på nært hold:












Etter dyreparken, gikk vi til fornøyelsesparken, der ble noen av attraksjonene prøvd ut:






Mamma, pappa, Rune, Niklas og jeg gikk til vannparken, mens "ungdommene" kjørte gokart i Extreme Park og ble skremt i  Scream Park. Vannparken var nok litt skuffende, det var ingen solsenger der, så vi måtte sitte på benker, parken er under oppussing, så kan hende det var årsaken. Men, Niklas koste seg allikevel :)

Niklas poserer for en fotograf:


Vi avsluttet parkbesøket med at mamma ble Ivar, Line og Tony oppe i Tomahawk, de tok tre turer før de ga seg, pysete meg (som alltid) sto og filmet og til bilder, trygt plassert på bakken :)




Vi var også veldig heldig med været, litt vel varmt for enkelte, men vi skal ikke klage :)

Idag er det på'en igjen med skole og trening for min og Niklas sin del, litt kjedelig det når vi har besøk. Vi skal også prøve oss på en tur til fugleparken, det måtte vi avlyse i forrige uke på grunn av været, men håper vi er heldigere i dag :)

Ha en kjempefin dag :)

Klem, Iren <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar