lørdag 1. desember 2012

Vårt hjem!

Kom på at jeg ikke har vist dere leiligheten vår enda, og det må jeg jo gjøre :) Den er langt ifra så luksuriøs som den i KL, og i underkant av 1/4 av størrelsen, soverommet vårt i KL var omtrent på samme størrelse som stue og kjøkken her i Korea. Men, jeg stortrives, er ikke hvordan en bor som er det viktigste, men hvordan en har det :) Leilighetene her i Korea er ikke luksuriøs i det hele tatt, koreansk luksus er ikke norsk luksus for å si det slik, her har de en helt annen stil enn det vi er vant til. Men, leiligheten vår er en av leilighetene som er mest vestlig i stil, og dermed den vi likte best på visning :)

Her er kjøkkenet vårt med åpen løsning til stuen:


Stua vår, vi er ekstra fornøyde med den rosa airconditionen :) Er den ikke fin da dere??

 


Fikk så akkurat plass til litt av sofagruppen fra KL:


Niklas' rom:


Masterbedroom :) Og, igjen er det veldig viktig å ta igjen det rosa!



Badet vårt:


Dameavdelingen:


Gjesterom, som for tiden er Niklas' soverom, av tre rom er det kun to rom som har (rosa)aircondition, det største og det minste.....Forstå det den som kan :)


 Niklas' /gjeste-bad:


Vi har tre terrasser, det ene og minste fungerer som en bod, det andre er dette:


Og, det siste er treningsstudioet vårt:


Vel, må si det var mye mere gøy å vise fram leiligheten i Malaysia, men sikkert gøy for dere å se de store forskjellene også. Det hadde liksom blitt helt feil å ha en så stor og fin leilighet her som i KL synes jeg, liksom blitt for overdådig da det ikke passer inn i resten. KL er jo en "stor" flott by, med vakre byggverk, mens Geoje er ei øy med masse blokkbyer, utrolig store forskjeller. Men, som sagt, jeg trives her, mye bedre enn jeg trivdes i Malaysia, og det sier jo sitt, jeg stortrivdes jo der også jeg :) Har ikke det minste lyst til å flytte hjem igjen, de må vel kjeppjage meg tenker jeg :(

Velvel, ha en flotters lørdag da dere :) Vi er allerede godt igang, og i dag har vi hatt masse spennende på planen, det får dere høre om i morgen :)

Klem, Iren <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar